jorg1s1 Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Er det noe lover og regler ang. fjerning av reservehjulsbrønn? Har en BMW E30 som jeg tenkte å kappe ut reservehjulsbrønnen på, og sveise inn en alu/stålplate istedet. Muligens med en bjelke under for å forsterke litt. Kan jeg få problemer på EU-godkjenning/teknisk kontroll pga. dette, eller kan jeg gjøre det uten noe problemer? Tenkte at hvis det er en del av den bærende konstruksjonen eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 nye biler kan bli levert uten reservedekk, men med en flaske dekkskum som erstatning.. for å spare vekt. kanksje mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Kapp og sveis / popp inn hva du vil alt går an men det er ikke sikkert du er så glad for det den dagen en bil kjører fronten i hekken på bilen din. Er det noen spes grunn til at du vil fjerne brønnen ? Kjempefin å ha subber i om du ikke vil ha reservehjul og er bombesikker på at du aldri punkterer. Eller....Lar du hjulet ligge der punkterer du aldri men garantert at du gjør om du fjerner det :-) (muligens) Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonVat Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Om du spør BMW så er nok det å fjerne brønn samt bare det å ikke ha luft i reservehjulet en svekkelse i bilens konstruksjon ved krasj. Så fra fabrikkens anbefalinger så er det nok et strengt ikke gjør det. Lov messig aner jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.