klovnster Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Leita endel etter skjema for disse lyktene.. Noen som veit hva de forskjellige kablene er til? Grønn Brun Blå Rød Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Om jeg husker rett så er blå + fjernlys, brun felles minus og rød parklys, den grønne vet jeg ikke, skal ikke være nødvendig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 og hvordan var reglene på dette? kobles sammen med fjernlyset eller utenom? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Kobles sammen men med bryter imellom så de kan slås av. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Er det påbudt med bryter? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Meg bekjent står det i regla (se /teknisk/sticky for link til lovboka.) at du ikke kan ha mer enn to - 2 parklys. Litt usikker på om det er lov med fler enn to hvis du har vende(?)bryter slik som med for mange ekstralys. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Er ikke tillat med mere enn to parklys nei. Å ekstralysene kan gå direkte sammen med fjærnlys uten bryter. Men vil anbefale deg å montere bryter. Av og til i lett tåke osv kan det være en fordel å kunne bruke kun fjernlys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 det jeg er mest interessert i for enkelhetens skyld er jo å koble ekstralysa direkte på en bryter.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg