stegegjerdet Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Kvar er det best prisar på eibach og koni?????? Erfaringar???? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Koni får du hos Rodin & CO som er importør, hvis du er medlem av enkelte bilklubber eller har et "firma" og handle til. Ligger på skedsmokorset tlf: 63 89 33 00 :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Hvorfor ikke KW senkesett da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Eller weitec.. bruker kw innsatser.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Eller weitec.. bruker kw innsatser.. :D Er Weitec bra altså? Kjenner en som skal ha coilovers, men han tør ikke prøve weitec fordi han har ikke hørt no om det før. Hvis det er KW-innsatser er det vel bra da? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by erling Er Weitec bra altså? Kjenner en som skal ha coilovers, men han tør ikke prøve weitec fordi han har ikke hørt no om det før. Hvis det er KW-innsatser er det vel bra da? Weitec er faktisk veldig bra. Det står kw på mine innsatser ihvertfall.. Gewinde er jo helt sjef.. jeg kjører aldri på noe annet.. Weitec lå litt under KW i pris.. var derfor jeg kjøpte det.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Weitec er faktisk veldig bra. Det står kw på mine innsatser ihvertfall.. Gewinde er jo helt sjef.. jeg kjører aldri på noe annet.. Weitec lå litt under KW i pris.. var derfor jeg kjøpte det.. Hvordan er er justeringene på de? Bound og rebound? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg