Brandtenborg Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Ser etterhvert at fler og fler legger ut egene tråder om bilene/prosjektene sine her på forumet. Rettere sagt prosjekttråder. Tenkte det kanske hadde vert en idé å lage et eget forum for de som ville det? Eller er det derfor vi har merkebestemte forum? Bare et forslag... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 ja. et prosjektfoumet kunne jo også inneholde restaureringer som jeg forsøkte å få til. (http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13854) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Ser ikke ut til at det var så intersant...: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 JOOOOOOOOOO!! sånn som cardomain.com! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Er jo nesten prosjektene til folk rundt i landet jeg syns er morsomst å lese og se bilder fra.. Men det er jo meg da. Men dette krever jo at folk er veldig flinke med thread´en sin da, hvis ikke får vi f.eks. 9 thread´er som heter "prosjekt" også handler de om alt fra amcar restaurering til lada turbo prosjekt og zetorn med det nylakka motordekselet. Flere inndelinger under topicet prosjekt en løsning kanskje (bilstereo,amcar,veteran,gatebil,osv.)? Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Brandtenborg Ser ikke ut til at det var så intersant...: dette var veldig interessant! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Håper det kommer et slikt forum.. Trenger ikke nødvendigvis være prosjekter heller. Kan jo også bare ha en tråd om bilen sin som man skriver i etterhvert som man gjør noe med bilen. Slik som jeg har gjort her. Syns alltid det er spennende å følge med på hva folk gjør med bila sine, men er ikke alltid like lett å huske hva trådene ligger under.. :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg