Gå til innhold

VW Passat 1.6 1997

Ranger emnet


Veg@rd

Anbefalte innlegg

Luftmengdemåler.

 

Heei, har netttopp kjøpt meg en VW Passat 1.6 1997 modell.

da det er et problem med den.

den fjusker på lavt turtall og har utrolig dårlig drag på lavt turtall, pluss den fjusker "napper" litt i 3-gir.

så jeg renset innsuget, og alle slanger og filter helt ut.

da jeg started den igjen etter denne "rensen" så hørtes det ut som den bare gikk på 3 sylindere. og den bråket, og den var veldig tung og få på turtall og den står på ca 500 omdreininger på tomgang. og når jeg prøve kjørte den da, og trykket in clutchen, så datt turtallet med en gang ned til null og bilen stoppet. slikk skjedde det hver gang jeg brukte cluthen. så jeg byttet luftmengdemåleren, men problemet er akkurat likedan.

men når jeg kobbler ut ledningen fra luftmengdemåleren, da går den normalt. (omtrent)

med en gang jeg kobbler til lednongen, blir motoren helt vill og "dør" nesten og høres helt jæ**** ut.

 

noen som har opplevd dette eller har erfaring med dette og kan hjelpe meg? :)

 

Mvh Vegard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår