Gå til innhold

Mediatråden for Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Hansien

Anbefalte innlegg

Logoen min på vingen jo! :D hehe

...

Første R bilen jeg fikk leke meg med og lakkere, ikke spes lakk på den akkurat der, men ble solgt før jeg fikk tatt nye bilder.

Forza16.jpg

...

 

Omg! Det bildet var jo bare knall bra! Noen hemmeligheter for å få til den kvaliteten? Nå har ikke jeg prøvd meg mye, men de jeg har prøvd ser man veldig tydelig at er animert!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er det noen andre som har problemer med http://www.forzamotorsport.net?

Jeg får kun error. Jeg hadde hatt lyst til å lagt ut noen av de få bildene jeg har tatt.

Er det noen annen mulighet for å få fått de til Bilforumet?

GT: Ole Stensrud

Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :)

 

 

Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Det bildet var jo bare knall bra! Noen hemmeligheter for å få til den kvaliteten? Nå har ikke jeg prøvd meg mye, men de jeg har prøvd ser man veldig tydelig at er animert!

 

Ikke no spes med hemligheter:P

Bare å være glad i ta bilder generelt.

 

Men det jeg bruker å gjøre når jeg tar sånne type bilder, så går jeg så langt unna bilen som overhode mulig, zoomer inn og går inn mot bilen igjen.

Har shutterspeed, focus og apperture på 100. exposure og kontraster jobber jeg med alt etter lystforhold.

Og når dette er gjort går jeg tilbake til der jeg kan bevege kamera og fokuserer på bilen, trykker x mener jeg på for å fokusere:)

 

Er bare trikse å mikse litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt den designen på storefront, tror den enten var gratis eller kosta noen tusen CR. Var mange forskjellige politi design til Volvo S60R der, var den her som så mest ekte ut av de med tanke på våpenskjoldet, skilt og plassering av striper synes jeg.

Er ikke vansklig å lage skilt heller da, gjort det på FM2 på et par biler. Bare prøve seg fram:thumb

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skilt er ganske lett, først lag en firkant bak som er ca i størrelse, så legger du ut de 2 bokstavene du vil ha og 5 tall du vil ha så tilpasser du det til og passe inn etterpå:D og hvis du vil ha norsk flagg så lager du det:D

1986 Mazda 626 jordebil

1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger

No turbo shit, but still no real power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et par bilder fra meg igjen :)

 

fasttra.jpg

 

Meg og Ole Stensrud:

Forza61.jpg

 

Forza60.jpg

 

Drifte børsa mi som dro meg opp på 6plass på sedona club, men som nå ligger på 8 plass sist jeg sjekka.

Forza59.jpg

 

Forza58.jpg

 

Forza57.jpg

 

Kommer også bilder av driftebørsa som dro meg opp på 3plass på sedona full! :D og et par bilder av meg og ole drifta på camino senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiklet litt med en av bilene man vinner :)

Mine's R34 i hel hvit

MinesR34.jpg

kun et av vinylene er ikke kjøpt ;) oppsettet ble funnet på storefront og het noe med dori

 

etter dette bilde ble tatt har nedeste del av frontfangeren blitt svart :)

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår