Gå til innhold

Mediatråden for Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Hansien

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er stort sett heller sportslige biler det dukker opp bilder av her, så tenkte jeg skulle prøve noe annet for en gangs skyld.

Scion - Toyota sitt forsøk på å lage ungdomsbil for det amerikanske markedet.

 

4322436461_650da6b3c3.jpg

4323170172_7b5a553d7d.jpg

4323169944_7f10fb4275.jpg

4323169600_0cecd604b4.jpg

 

Ikke akkurat verdens mest spennende bil.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål ang. forza.

Jeg ser (når jeg spiller online) at det er folk som har biler jeg ikke har mulighet til og kjøpe. Den derre parkeringsplassen som noen kjører på kan jeg ei heller finne. Er dette fordi jeg ikke er ferdig med spillet?

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RBrambo: Jasså din var i så fin stand? Min golf II var vel nærmere det her;

 

golf.jpg

 

:)

 

Faktisk så var den i bedre stand da jeg solgte den enn når jeg kjøpte den. Kostet faktisk på meg hellakering av bilen. Ikke i den fargen som er på bildet da men.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål ang. forza.

Jeg ser (når jeg spiller online) at det er folk som har biler jeg ikke har mulighet til og kjøpe. Den derre parkeringsplassen som noen kjører på kan jeg ei heller finne. Er dette fordi jeg ikke er ferdig med spillet?

 

Lurer påhvor mange ganger jeg har skrevet det, Men bak manualen til spillet finner du en lapp med en kode som du må skrape fram. Står mer info på lappen hvordan du går frem.

 

Edit: Litt bilder

 

snakead.jpg

 

tssupra2j.jpg

 

bimmer.jpg

Endret av Ermex

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår