Gå til innhold

Mediatråden for Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Hansien

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du skal vel ta av stilreine biler du sikkert?? Jeg og fikk tilsendt den bugattien men får jo ikke bruke den jeg.. Rare greier. Bare dem som forhånds bestillte le versjon som har fått vip status eller? Har jo skaffet le versjon jeg og..

 

Du må laste ned den siste bilpakka som kom nå på tirsdag for å brukt Bugattien.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det slapp vel dem som forhåndsbestillte.? Har ikke helt forstått om dem har da fått 2 coder så dem får mulighet til å kjøpe bilene i spille. Og da slippe å måtte kjøpe vip pakka. Om du skjønner.

 

Er typisk det att det ikke skal være mulig om det blir kjøpt etter slipp dato..

 

Alle må kjøpe DLC pakkene enten man er VIP eller ei. Får du en bil av Turn10 som hører til ei bilpakke(vi som er VIP får jo biler iblandt) og da må man altså ha kjøpt den DLC pakka for å benytte seg av bilen en har fått.

Ingen får bilpakker(DLC) men VIP kan få biler som hører til ei slik pakke, men som sagt må en kjøpe pakka for å bruke bilen.

BTW er det bare meg eller er denne tråden "ubruklig"? Virker som om noen ikke eier dømmekraft mens andre pirker mer enn kemneren!

http://forums.forzamotorsport.net/forums/47/3092317/ShowThread.aspx#3092317

JA, jeg føler meg litt snytt. I allefall når duden som ratet bilde mitt fikk 9.6/10 for sitt bilde:hammer

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy med en photoshoot, men jeg har ett par biler som ikke er av Clean look katogorien jeg da. Kjøpt 3-4 stk jeg kunne tenkt å få noe goe bilder av :D

 

Men er det slik att om du gifter en bil som er kjøpt på ah så faller painten vekk. Er ikke det noe... Har 3 s15 jeg kunne tenkt å ta bilder av. Sammen da så klart :D:D

 

EDIT-1: Her er bilene jeg tenker på

 

silvia3.jpg

 

silvia2.jpg

 

silvia1.jpg

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en mulighet er jo å se om man finner painten på storefront og få kjøpt de der og sette på lik stylig osv...

 

men nå over til bilder...

 

Frontstand.jpg

fra online spillinga fredag kveld :)

 

RamVscc8r.jpg

Fra online drifting samme kveld

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en mulighet er jo å se om man finner painten på storefront og få kjøpt de der og sette på lik stylig osv...

 

men nå over til bilder...

 

Frontstand.jpg

fra online spillinga fredag kveld :)

 

RamVscc8r.jpg

Fra online drifting samme kveld

 

Hehe, bimmern til ducky ;)

Forza drifter!

Gt Xbox live: Andreazyo

 

Gjør som meg, ligg brei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår