E - Jay Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Slenger inn nok et spørsmål som sikkert er spørt etter 1000 ganger før, men som jeg ikke har funnet svar på i noen tidligere tråder...: Tenkte å skifte plugger på min 1.6 MKIV. Skrudde av plastdekslene over motoren, kun for å åpenbare ENDA et plastdeksel! Dette dekker over rekka der pluggene sitter. Det så litt vanskeligere ut å skru av, så drøya litt før jeg prøvde meg. Noen som vet hvordan man gjør dette? Er det bare å skru det løs? Siter 1999 VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Rekner med det. Er vel bare å skru det sammen igjen om du ikke kommer riktig vei. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Det er ikke innsuget du mener? GFor det sitter over der på noen av disse. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E - Jay Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Det er ikke innsuget du mener? GFor det sitter over der på noen av disse. Nei, det sitter på motsatt side. Dette er et slags deksel som dekker over pluggene, og man MÅ demontere det for å kommt til dem. Etter hva jeg kan se er det festet med torx-4 skruer. Det er mulig det bare er der for å beskytte pluggene litt ekstra eller? Siter 1999 VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Pluggene på golf 4 står skrått utover, så det er lettere å få byttet de, i motsetning til 101kh motor'n til golf 3. Du trenger bare å demontere plastdekslene over motoren. Det går ann å bytte pluggene uten å måtte ta av det plastinnsuget. Det er ikke lett hvis du ikke har gjort det før. Så ta deg god tid og spør hvis det er no:happyhappy: Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Det er ikke coilpakka som sitter over pluggene da? Eller har disse motorene konvensjonell fordeler? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg