Gå til innhold

Kyosho USA-1 Nitrocrusher vurderes solgt

Ranger emnet

anda

Anbefalte innlegg

1.390kr trur jeg de tar for 2-trinns kassa til våre biler, i sverige. Og da er det med skivebremsene og den ramme det sitter i.

Jeg handler alltid hoss Kjells Lek & Hobby i Strömstad. Er litt billigere når man kjøpe mer om gangen.

Når jeg kjøpte min første bensinbil så sjekket jeg i norge og sverige og måtte gi 2.700kr for samme pakke som kostet 3.100kr i norge. Etter det har jeg alltid handlet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Hvor gammel er bilen? Deletilgang osv. Er ikke Nitro1 en utgått modell eller tar jeg feil?

Det er en utgått modell ja, og det er få igjen som er så pent behandlet som denne. Man kan vel si at den er et aldri så lite samlerobjekt...?

Smallsize i Oslo skaffer nesten alt av deler. Mange av delene går igjen på nyere biler som ennå er i produksjon. Kjøpte nytt mellomdrev for en ukes tid siden. Dette drevet var laget spesiellt til denne bilen. Forhørte meg hos Smallsize og Hobbymann (Drammen), begge hadde det inne. Jeg kjøpte det hos Hobbymann fordi det var billigere og nærmere.

Ellers er det ikke mye som går i stykker på denne bilen, de fleste drevene og diffene er i metall. Så lenge jeg har hatt bilen har jeg bare knekt 3-4 karosseristolper og et mellomdrev (motoren løsnet) Det siste drevet har holdt helt fra jeg begynte å "råkjøre" den nye motoren. Det blir ikke ødelagt igjen. Motoren sitter som støpt. Karosseristolpene er jo ren forbruksvare og knekker bare du havner på hodet. Nye fikser man enkelt selv hvis man har rør i samme diameter som de gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...