Gå til innhold

Ny bil

Ranger emnet

RoBeRt0

Anbefalte innlegg

Hey , dette er min første post her på bilforumet , har vært her lenge å nå har jeg endelig tatt meg tia til å regge meg :)

back to the topic

jeg har 60 000 spenn , hvilken bil kjøper jeg ? er intressert i corrado , golf , celica gt , mini

men kom med alle forslag !

Golf G60 1991

x Golf GTI 16 V - 1988

x Golf GL 1.8 - 1985

x Derbi sm - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RoBeRt0

hehe takk :D

hva med denne da ?

kjøper denne modellen til 50 laken

og kjøper dette kit'et til 10 laken så har du jo en stilig første bil ?

Bilen

Bilen

StylingStyling

JA... og så kommer lakk og montering...

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp det , jeg har lyst på en litt spesiell bil , den er da ikke kjørt så fælt da ? en noen nede i grimstad som driver med dette , importering av minier , som skaffer alt av deler osv , di har hjemmesie men kommer ikke på den for øyeblikket .. 1.3 i , er det så fælt lite da ? hvor mye veier en mini ? evt effekt og kn filter skal vel kunne ordne litt ?

Golf G60 1991

x Golf GTI 16 V - 1988

x Golf GL 1.8 - 1985

x Derbi sm - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men så skal det ikke være probs å skaffe 10 til da , evt litt venting med monterin tror jeg må til , men hva bør evt fikses på en sånn bil ?

Qoute :

Den kan etterhvert trenge et par nye kanaler og en ny trekantplate, ellers er den helt topp.

Her er det bare å kjøre i vei

Golf G60 1991

x Golf GTI 16 V - 1988

x Golf GL 1.8 - 1985

x Derbi sm - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo ta kanalene og alt sånn før du styler og lakker den. Derfor mente jeg at det er lettere (og du finner nok en billigere) hvis du importerer en fra tyskland selv. Og da har du penger nok til både å lakke og montere styling. Skal ikke si dette for sikkert, siden jeg ikke vet hva det vil koste å importere, men har hørt det av en som importerer biler.

Og selv om den har liten motor, så går den nok bra, siden den ikke veier så mye. Skal visst sitte noe sinnsykt på veien og :) Og hvis du finner en billig nok, så kan du sette bur i den, for å overleve?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider