Laaars Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Helt totalt OT, men er det noen som vet hva slags felger som sitter på denne? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Kunne se ut som hvit lakkerte Volk TE-37 Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 En annen herlig sær vippelyktløsning fantes på Bertones konseptbil Alfa Romeo Navajo (1976). Dessverre har jeg ikke funnet et bildet av lykta i uteposisjon, men de kom ut av karossererisidene foran forhjulene. Sideveis altså. Den forreste luka på bildet vippet inn og den bakerste vippet ut. Og foran på denne bakerste luka satt lykta. Særlig særere enn dette har knapt noen laget vippelykter noensinne. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Kunne se ut som hvit lakkerte Volk TE-37 TE37 er 6-eika mens disse er 5-eika, ellers lignet de ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 (endret) Kan det stemme at Lamborghini Diablo og Countach kunne blitt levert med vippelykter. Har sette ein Volvo 480 SE med vippe lykter, men veit ikkje om den hadde det orginalt. Ferrari 355 F1 Berlinetta. Endret Oktober 23, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kan det stemme at Lamborghini Diablo og Countach kunne bli levert med vippelykter.Har sette ein Volvo 480 SE med vippe lykter, men veit ikkje om den har det orginalt. Alle tre ble kun levert med vippelykter, det var altså standard og ikke et tilvalg. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 S12 kler vippelykter.... TRodde faktisk corvetta var først ute med det, og ikke Oopel GT, er vel en grunn til at GT blir kalt fattigmannscorvette, den er vel mere sjelden i dag men. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Vippelykter er et herk å kjøre med jfr det norske regelverket. Dessuten er det vanskelig nå til dags å fikse dersom det skulle bli ødelagt (min ene ble ødelagt da en kompis av meg kjørte bilen ut i grøfta). Ellers er det ikke så stygt som folk skal ha det til, og på en tidsriktig bil ser det jo ikke så aller verst ut. :D Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 (endret) Vippelykter er et herk å kjøre med jfr det norske regelverket. Dessuten er det vanskelig nå til dags å fikse dersom det skulle bli ødelagt (min ene ble ødelagt da en kompis av meg kjørte bilen ut i grøfta). Ellers er det ikke så stygt som folk skal ha det til, og på en tidsriktig bil ser det jo ikke så aller verst ut. :D At det er vanskelig å fikse på kommer vel helt an på bilen. Kan aldri tenke meg at det er noe problem å få tak i deler til vippelyktene på MX-5 NA. Edit: @SeaLion: Alfa Romeo Navajo hadde fantastisk artig løsning ja. Hadde vært moro å se den med utfelte lykter. Endret Oktober 23, 2009 av KristianG Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 @SeaLion: Alfa Romeo Navajo hadde fantastisk artig løsning ja. Hadde vært moro å se den med utfelte lykter. Jeg har ikke funnet et bilde på nettet av det, men jeg har et i ei bok om Bertone. Jeg skal forsøke å få til en skanning en dag. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Lotus Esprite. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Bump. Her er ein annan type vippelykter. Eller det er ikkje akuratt vippelykter. Det er ei plate som er forran lyktene. Men, korleis plata gjemt vekk? http://www.youtube.com/watch?v=dzcQh-OLNH8&feature=related Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Denne tråden har jeg missa Første generasjons Camaro SS har også deksler som går til siden Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Bump. Her er ein annan type vippelykter. Eller det er ikkje akuratt vippelykter. Det er ei plate som er forran lyktene.Men, korleis plata gjemt vekk? Den blir trukket opp eller ned, og blir gjemt enten over eller under lyktene Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg