magnarbore Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 selger ett utrolig solid og bra fastnøkkelsett m/skralle i ene enden. Settet er av merke UnitedTools, og er kjøpt i london. Nypris : 230 pund. kom med bud.. bilder kan skaffes :) settet er ifra str. 9-21 Nøkkel nr 20 finner jeg ikke Tåler det meste ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 da starter vi: 300 kr er bydt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 og da fortsetter vi: ikke akktuelt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 regnet med det,men ville bare få i gang en budrunde for deg her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg byr kr. 400.- mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 hehe :) men når en slik nøkkel (ikke helt lik) koster 150 kr på Thorshov bil, så selger jeg ikke til 400 vet dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Nei... forstår jo forsåvidt det godt... men det var det med budrunde da. Hvis du sender meg bilder på ulgutten@gmail.com kan jeg vurdere å komme med et mer seriøst bud. mvh movikong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 jada, jeg skjønner, og takker for det :) kan sende bilder nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg