dikay Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 hei har ein golf 2 gti 1984mod. Bensintrykkregulatoren virker ikkje og bilen er så gammal at delen ikkje lenger blir produsert. Har lett på nettet men finner ingen som har denne delen. Ka er egentlig hensikten med denne regulatoren, leverer ikkje pumpa riktig og konstant bensintrykk? vil det funke uten denne eller finst det nokke uorginale med justerbart trykk? håper på svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorviagra Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 (endret) Har du ikke en trykk regulator vil det ikke bli noe spessielt med trykk i dysebrua de. Da vil den kun gå fort igjennom og rett i retur til tanken. Greit pumpa de klarer å opprettholde et trykk, men du må jo ha noe som bremser den for å få et trykk. Finnes mange universale bensin trykk regulatorer, så ser ikke problemet ditt.. Endret Oktober 19, 2009 av Motorviagra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Du har K-jetronic eller KE-jetronic? Bensintrykksregulator eller styretrykksregulator? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har du ikke en trykk regulator vil det ikke bli noe spessielt med trykk i dysebrua de. Da vil den kun gå fort igjennom og rett i retur til tanken. Greit pumpa de klarer å opprettholde et trykk, men du må jo ha noe som bremser den for å få et trykk. Finnes mange universale besin trykk regulatorer, så ser ikke problemet ditt.. Hvilken dysebru? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorviagra Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hvilken dysebru? Beklager...Kom til å tenke på det etterpå hehe. Er jo ikke det på denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dikay Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Snakka med ein på volswagen og han sa at eg måtte bruke ein orginal regulator pga at den følte på temperaturen eller nåke slikt. Trur det er KE-jetronic, det går to slanger ned til regulatoren ein fra fordelaren og ein opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.