roymarti Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 heisan, har en omega b 95 2,5 v6 som ikke blåser varmluft, hatt den på verksted i 4 dager, eneste feilen man fant var en sirkulasjonspumpe som ikke virket... byttet den, men det hjalp ikke... virker som det er dårlig sirulasjon i hele systemet, rørene som går inn i varmeregisteret er ikke varme engang... innimellom blåser det litt lunken luft, men det er mest kaldt... noen tips her tro?????det værste var at den var sånn etter at bilen var på værksted og bytttet styringssnekka, og da må man jo løsne hele motoren for å få byttet den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askha Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 kan være termostaten som er gåen da, eller at en slange er i klem, siden de måtte løsne på motoren. virker rart, men det trenger ikke å skade å sjekke det;) jeg hadde en 2.0 omega b med varmeapparat problem, på den var registret fullt av drit+ at en sirkulasjons pumpe gikk gærne veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_LiFe_ Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Samme problemet har jeg på min mv6.. eller, d kommer bare lunken luft da.. så jeg tømte all kjølevesken å kjørte igjennom rensestoff, kom noe groms ut da, men varmeapp ble ikke noe bedre. Så etter d fant jeg ut at sirk pumpen ikke gikk, men ble ikke noe bedre etter bytte av den heller. :( Funnet ut hva som va galt på din? Siter Lotus Omega Nr 483 Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg