Gå til innhold

Hole's '93 Golf VR6

Ranger emnet

Hole

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Very nice! Samtlige golfer jeg har sett med svarte frontlykter har sett helt forferdelige ut, men det ble drit kult på din. Vurdert å lakke emblemet bak svart? Tror det hadde blitt bra. Da hadde du fått svart/rødt temaet over hele bilen.

'98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er det snart nye felger på gang, 8x17 ET 32 med 205/40 dekk. Er jævla spent på hvordan felgene blir på bilen. Blir enten helt på trynet eller bra, veldig skeptisk faktisk. Mulig felgene er litt for "moderne" for G3. Men vi får se. Kommer med bilder når de er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut forespørsel på photoshop mod på forumet og ChevroletVan fikset biffen :)

Slik omtrent blir bilen med de nye felgene:

VWGolf5.jpg

Må bare få de av Avensisen, få på nye dekk og sette de på Golfen.

Hva syns folket da? Litt usikker selv på hva jeg syns, ser kult ut men så er de kanskje litt for jappsete også. Mulig jeg gjør noe med det sølvfarga på felgene etterhvert, bare svart f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg prøvemontert felgene på bilen. Tror det akkurat skal være klaring bak i forhold til subbing, litt værre forran muligens. Der blir det nok subbing ved store dumper. Kunne kanskje hatt spacere bak for å få de litt lenger ut.

Ett annet problem kan være klaring mellom felg og kaliper forran, er ca 1 mm klaring. Bør det være mer?

Her er noen bilder av testinga:

IMG_4430_1.jpg

IMG_4437_1.jpg

IMG_4439_1.jpg

IMG_4440_1.jpg

IMG_4441_1.jpg

IMG_4442_1.jpg

Hva tror dere? Er dette noe å satse på? Eller skal jeg bare selge de og gå for det jeg egentlig vil ha: Helsvarte felger med rød stripe langs kanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider