Gå til innhold

Rockford Fosgate Power HX2

Ranger emnet

Shyggen

Anbefalte innlegg

Noen som er intressert i?

Trenger en kraftig forsterker!!!!!!

Link for mer info:

http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=305

Selges for 3500,- med kasse, spiller rått!!

25l lukket kasse, uten trekk..

Pga, kjøp av mindre anlegg pga. innkjøp av Supra uten plass til anlegg.. med mindre jeg ofrer res. hjul eller tak plass..

Pga. Targa Tak..

93012272

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører den på en Cadence Z7000 Monoblokk, og da kan jeg vrenge den litt om jeg trør Sterkern på max..

Cadencen levere 1500Watt RMS på 1ohm, om du har strøm nokk :) 3000bamsewatt...

så det er jo bare og regne ut..

har du rundt 1000watt rms dvs 750+watt kontinuerlig klarer du å dra denne basseren veldig fint :)

Kan få prøve om du er i nærheten av Fredrikstad?

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et stykke til Fredrikstad, har ingen bil heller for øyeblikket.. Skal dit til sommeren, men det er jo litt for lenge til da.. :P

Har ikke noen forsterker å dra det med, men så at de RF 1001BD'ene selges billig hos Bilradiospesialisten nå, og den burde jo klare den rimelig bra, 1000w RMS i 2ohm :)

Hadde vært heftig å hatt i neste bil egentlig, men har aldri hørt den spille.. Men tviler ikke på at det spiller bra! ;)

Får tenkje litt på det

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette elementet må da spille noe helt sinssykt! Jeg har HX2 12" typen som tåler 500w RMS, og det dundrer vanvittig. Men da har jeg ikke engang fått pressa elementet noe som helst!

Og dette tåler vel 1000w RMS. Hehe........ Frister å bytte ut det jeg har, men da ryker vel noen tusenlapper på forsterker også :(

Faen ta student-tilværelsen!

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt 1 stykk slik 12" RF Power HX2 sub med 28liter kasse i polen min i ett halvt år no.. kan trygt anbefales:D har alltfor liten forsterker no (Rf punch 501x) der 2 og 2 kanaler er brokobla på hver sin spole på subben. Har ingen kondis heller, så alt lys blinker i takt med bassen når jeg guffer opp.

har noen forresten en passende forsterker å selge meg??? helst i RF sin 2003 punch serie...

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Har en passe kraftig forsterker ja :) Cadence Z7000 monoblokk med nice design..

1500Watt RMS 1Ohm som denne bassern kjører på :)

3000Bamsewatt

men, om jeg vil selge den er noe annet :D kjekt og ha.. forsterkere blir lissom ikke brukt opp :)

blir ikke lei meg om du ikke vil selge den;) skal ha RF forsterker. tar seg litt bedre ut iogmed at jeg har RF spiller, 6x9, sub og forsterker fra før:cool:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...