Shyggen Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Noen som er intressert i? Trenger en kraftig forsterker!!!!!! Link for mer info: http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=305 Selges for 3500,- med kasse, spiller rått!! 25l lukket kasse, uten trekk.. Pga, kjøp av mindre anlegg pga. innkjøp av Supra uten plass til anlegg.. med mindre jeg ofrer res. hjul eller tak plass.. Pga. Targa Tak.. 93012272 Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Denne subben i 25liters kasse spiller noe så helt sinnsykt høyt...i tillegg til at den spiller pent også på normale nivåer :D Så om du vurderer skikkelig sub...så er dette en enkel case of Løp og kjøp spør du meg :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Jepp, Bassen er rå.. *snufs* skal investere i noe mindre nå.. snufs.. blir kjipt å gå ned i stereo.. menmen.. Vurderte å ta ut res. hjulet og gå for en sånn.. Anti punktering på boks sak.. men, vet ikke helt om det er å anbefale? :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Her må det vel forsterker type Stor til :D Hvordan vil den spille på en RF 1001BD f.eks? Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Kjører den på en Cadence Z7000 Monoblokk, og da kan jeg vrenge den litt om jeg trør Sterkern på max.. Cadencen levere 1500Watt RMS på 1ohm, om du har strøm nokk :) 3000bamsewatt... så det er jo bare og regne ut.. har du rundt 1000watt rms dvs 750+watt kontinuerlig klarer du å dra denne basseren veldig fint :) Kan få prøve om du er i nærheten av Fredrikstad? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Er et stykke til Fredrikstad, har ingen bil heller for øyeblikket.. Skal dit til sommeren, men det er jo litt for lenge til da.. :P Har ikke noen forsterker å dra det med, men så at de RF 1001BD'ene selges billig hos Bilradiospesialisten nå, og den burde jo klare den rimelig bra, 1000w RMS i 2ohm :) Hadde vært heftig å hatt i neste bil egentlig, men har aldri hørt den spille.. Men tviler ikke på at det spiller bra! ;) Får tenkje litt på det Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Joda, du får bare hyle ut :) Har vurdert å ta ut res. dekket og bygge en kasse som går neddi dit.. men, er litt kjekt å ha et reserve hjul igrunn :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Dette elementet må da spille noe helt sinssykt! Jeg har HX2 12" typen som tåler 500w RMS, og det dundrer vanvittig. Men da har jeg ikke engang fått pressa elementet noe som helst! Og dette tåler vel 1000w RMS. Hehe........ Frister å bytte ut det jeg har, men da ryker vel noen tusenlapper på forsterker også :( Faen ta student-tilværelsen! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Hehe ;) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 har hatt 1 stykk slik 12" RF Power HX2 sub med 28liter kasse i polen min i ett halvt år no.. kan trygt anbefales:D har alltfor liten forsterker no (Rf punch 501x) der 2 og 2 kanaler er brokobla på hver sin spole på subben. Har ingen kondis heller, så alt lys blinker i takt med bassen når jeg guffer opp. har noen forresten en passende forsterker å selge meg??? helst i RF sin 2003 punch serie... Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Har en passe kraftig forsterker ja :) Cadence Z7000 monoblokk med nice design.. 1500Watt RMS 1Ohm som denne bassern kjører på :) 3000Bamsewatt men, om jeg vil selge den er noe annet :D kjekt og ha.. forsterkere blir lissom ikke brukt opp :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Shyggen Har en passe kraftig forsterker ja :) Cadence Z7000 monoblokk med nice design.. 1500Watt RMS 1Ohm som denne bassern kjører på :) 3000Bamsewatt men, om jeg vil selge den er noe annet :D kjekt og ha.. forsterkere blir lissom ikke brukt opp :) blir ikke lei meg om du ikke vil selge den;) skal ha RF forsterker. tar seg litt bedre ut iogmed at jeg har RF spiller, 6x9, sub og forsterker fra før:cool: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Csiturbo Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Hei, tenkte bare jeg skulle dele med dere at jeg har en Power HX2 12" i porta kasse og en bd1000 forsterker .... denne kombinasjonen fungerer utroli bra, ikke angra et sekund på at jeg kjøpte det. absolut å anbefale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Her må det forsterker til ja; følsomhet på 83 db er ikke akkurat noe å slenge ræva i taket for. Ikke noe for mine 2x100 W RMS nei... Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 arg!!hvorfor ikke posta den for ei uke siden :P hihi, får nye bassere i morgen!!Ellers hadde jeg kjøpt den ..Hadde hx2 3112 før, og den var ihvertfall sinnsyk, regner ikke med at 10"`ern er no særlig mye dåligere.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg