Rockford Seat Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Kanskje det.. det er langt da men har da reist lengre enn det før.. :-) Vi får se hva jeg kan ordne meg av fri fra jobb og kjærring.. :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Hellu... Har lyst opptil bodø en tur jeg og... Men det er jo griselangt for min riskoker å koke... Mulig vi kan slå følge oppover i tilfelle Rockford Seat? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Bodø e jo bare 12-14 tima kjøring sørover :) kanskje man får med seg gjenget herfra og drar :D Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Kanskje det.. Hvorlangt er det fra Tr.heim til Bodø ?? Oslo Tr. heim er vel 55 mil eller noe.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 er vel 50 mil oslo -> tr.heim? tr.heim -> bodø er vel rundt 80 mil Håper det blir noe bra bilstereo på sommertreffe Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Det jeg kan si er at konkuransen i bodø i fjor lærte vi mye av, i år blir det kanonbra. og når det gjelder sommertreffet så har vi sørga for MASSE bilstereo slik at det blir litt mer som et show enn bare banekjøring. vil bli en egen liten bedømming der oppe hvis det er intersesse for det. Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Matzz162 vil bli en egen liten bedømming der oppe hvis det er intersesse for det. Konge det.. så har man noe å glede seg til når man driver å mekker i bagasjerommet i flere minusgrader :) Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hehe :) hardt arbeid lønner seg :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirlo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 blir det noe bilstereotreff i trondheim og omegn i sommer (år) ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by torgeirlo blir det noe bilstereotreff i trondheim og omegn i sommer (år) ?? Som jeg posta tidligere i tråden så blir BRS Sound-Off 2004 avholdt i August....dato ubestemt as of yet :) I tillegg så vet jeg det blir avholdt en ren SPL-konkuranse (Lydtrykk) på Magneten, Levanger Lørdag 24. April @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg