Sir.Hansen Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hei! Sliter litt med å finne ut hvordan tannstang jeg har, skal til å skifte de indre endeleddene og trenger defor å vite hvilken type tannstang jeg har. Det står mellom 2 fabrikater, den ene er TRW og den andre er ZF. Er det noen som har bilde av 1 av disse? så klarer jeg å se hva jeg har. Har ringt møller, men de kunne ikke gi meg svar. Har søkt som en gal på nettet men jeg finner ingen bilder der heller. Takker for alle svar på forhånd. regnr er hz19463 om noen trenger det Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.Hansen Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 her er bilder av de forskjellige http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4313394 Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg