Gå til innhold

hva kan jeg ta for bilen?

Ranger emnet

volvo240gl_1986

Anbefalte innlegg

1995 945 med m90 kasse og b230fk.

super dtm 18" med gode dekk

orginale aluhjul 15" med nye vinterjul som ikke er kjørt med enda(nokian hakka 7)

senket med lesjøfors, kappett 2 runder fram(ikke godkjent) og bilstein dempere, vet ikke hva de heter men de er 35mm kortere en orginale.

byttet olje og filter på vær 5000km

olje i girkassen ble byttet på 290km

superfleks i alt i forstilling og noe bak

ny 16t turbo ble montert på 270km(bilen har rundet 300)

3" jt eksos med 1 demper

blanke blinkers runt om, baklyktene er helblanke med diode pærer(4 kjørelys og 5 bremslys)

steroen består av noen 12" basser i kasse som er bygd til bilen. orginale høytalere i bakdør, noe jbl i fram dør og en alpine spiller.

bilder har jeg ikke tat enda, men det er ikke noe rust og det er noen sjønnhetsfeil. men håper på en ca pris?

mvh arnt olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995 945 med m90 kasse og b230fk.

super dtm 18" med gode dekk

orginale aluhjul 15" med nye vinterjul som ikke er kjørt med enda(nokian hakka 7)

senket med lesjøfors, kappett 2 runder fram(ikke godkjent) og bilstein dempere, vet ikke hva de heter men de er 35mm kortere en orginale.

byttet olje og filter på vær 5000km

olje i girkassen ble byttet på 290km

superfleks i alt i forstilling og noe bak

ny 16t turbo ble montert på 270km(bilen har rundet 300)

3" jt eksos med 1 demper

blanke blinkers runt om, baklyktene er helblanke med diode pærer(4 kjørelys og 5 bremslys)

steroen består av noen 12" basser i kasse som er bygd til bilen. orginale høytalere i bakdør, noe jbl i fram dør og en alpine spiller.

bilder har jeg ikke tat enda, men det er ikke noe rust og det er noen sjønnhetsfeil. men håper på en ca pris?

mvh arnt olav

Solgte 940 min for to måneder siden, med liknende mods, 19" felger, bilstein og lesjøfors, stor stereo osv osv. Fikk 56000 for den, bilen var uten rust og men med noen mindre lakkfeil og gått 100 tusen mindre enn din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte 940 min for to måneder siden, med liknende mods, 19" felger, bilstein og lesjøfors, stor stereo osv osv. Fikk 56000 for den, bilen var uten rust og men med noen mindre lakkfeil og gått 100 tusen mindre enn din.

okay, takk:) da vet jeg sånn ca en startpris da:p netopp eu godkjent på august om det har noe betydning på pris da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider