Turbogubben Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Har endel karosserideler jeg vil selge unna, kom med bud hvis du er intressert. Har bakdører begge sider, passasjer dør foran, panser med grill, 3stk bakplate (den som er under lyktene). Har også endel front lykter og baklykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hongisen Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Har du orig fjærer til 190E som passer 86 mod, 2,0? Har endel karosserideler jeg vil selge unna, kom med bud hvis du er intressert. Har bakdører begge sider, passasjer dør foran, panser med grill, 3stk bakplate (den som er under lyktene). Har også endel front lykter og baklykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbogubben Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 ja det har jeg faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg