reodoren Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 har en 83 760 turbodiesel som begynner å bli sliten etterhvet og i gårkveld fikk jeg en telefon fra en som hadde en bmw 2.5 liter motor som jeg kunne få kjøpe. motoren har tidligere stått i en opel omega diesel, men er en bmw 2.5tds motor. mener å ha sett en volvo tilsalgs tidligere med slik motor som var godkjent. mulig det var en 245. uansett, det jeg lurer på da er om noen her som kansje har noen tips til hva biltilsynet hadde sagt til dette? skal ringe å forhøre meg hos de når jeg har hørt litt på folket her inne og kansje tilogmed skrive en søknad når jeg vet nok om hva jeg begir meg ut på :wonder: alle tips og fakta mottas med takk :smilbmw: :bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 skal nok ikke være umulig dette altså, men du bør ringe biltilsynet, ikke høre på folk her. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodoren Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 hehe, ja ha sett mye diverse innpå her, men kunne jo hende det var en eller annen som her som hadde kjøpt en bil med samme opplegg. veit det er gjort iallefall, og viss ikke så skal jeg prøve å få det til :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg