Mering90 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 (endret) Hei! Etter å ha hatt to helt forskjellige B6'er valgte jeg derfor å prøve noe litt nytt; Audi B7! For å mimre litt: Audi A4 1,9 TDI (2002) Link til tråd Audi A4 1,8 TQ (2003) Audi A4 2,0 TDI (2005) Bilen har rullet 96,000km. Har litt forskjellige planer som skal gjennomføres før sommeren. Den har orginalt sportsunderstell så jeg orker ikke tenke på senk. Det første som må gjøres er å fikse en skade bak da tidligere eier hadde rygget på noe før hun solgte bilen. - Kjøpe S4-lister til dørene og lakkere dem sammen med bakfanger. - DTM eller S-type lippe til koffertlokk. Tar gjerne imot anbefalinger. - S-Line frontspoiler? Eller noe som frisker litt opp fronten. - Toning av ruter - 19" Sommersko. Usikker på hvilke. - Bygge om til dobbel-din innvendig? Spiller som leser Mp3 Noen som har prøvd å montert disse? EBAY LINK Bilen er en drøm å kjøre! Er utstyrt med sportseter, kjørecomputer med fargedisplay og multifunksjonsratt. Hadde ett forbruk på 4,0 l/100km når jeg hentet bilen! Dette var uten Econ på klima. ; billig i drift med andre ord! Updates xxx Endret Oktober 21, 2009 av Mering90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Pen bil. Gratulerer.. Jeg har bygd om til dobbel din.. Veldig enkelt.. Satte inn RNS-E navi.. Mvh Kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Mye arbeid å bygge om? Fornøyd med resultatet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Brukte ca 3 timer.. Litt skjæring på den orginale senter konsollen. Det er liksom det vanskelige. Viktig å ikke skjære for mye da blir det jævlig stygt. Resultatet er meget fint... Og navin fungerer bra.. Anbefales.. Satte også inn cd shifter osv.. Dyrt var det , men men..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Brukte ca 3 timer.. Litt skjæring på den orginale senter konsollen. Det er liksom det vanskelige. Viktig å ikke skjære for mye da blir det jævlig stygt. Resultatet er meget fint... Og navin fungerer bra.. Anbefales.. Satte også inn cd shifter osv.. Dyrt var det , men men..:) oki... Har litt lyst på en sånn RNSE type greier.. Med DVD og Mp3 avleser... Men den koster vel skjorta :crazysant: For å ta en liten update.. Har nå fått lakkert bakfanger og rubbet vekk skade på bakluken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Jeg trenger hjelp til valg av sommerhjul.. Noen som har noen gode ideer til denne bilen? Rs4-2? Ingen aning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Jeg trenger hjelp til valg av sommerhjul.. Noen som har noen gode ideer til denne bilen? Rs4-2? Ingen aning.. http://www.felgimport.no/wip4/product_detail.epl?id=403950&cat=13314&brand=1052&model=1414&type=2165&size= hvor store felger vil du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 http://www.felgimport.no/wip4/product_detail.epl?id=403950&cat=13314&brand=1052&model=1414&type=2165&size=hvor store felger vil du ha? Fine de! Tenker jeg skal ha 19".. Vet ikke hvilken bredde jeg skal ha på dekkene enda... 235+? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg