maegnos Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Heisann. Sku byttet pære i tåkelysene, for det ene er gåen, samtidig ska jeg sette inn nye pærer med blitt blåskjær, så det blir litt likt xenon siden jeg ikke har det allerede. Er det noen som vet hvordan jeg får ut lykta? Prøvde å dra ut selve dekslet i front, med fikk ikke det løst, ikke med den styrken jeg brukte hvertfall(dro rimeli hardt) Kan noen hjelpe meg ? Siter 2006 VW Golf Sportline 1,9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Ser du litt nøyere etter på dekslene ser du at de er festa med en skrue hver. Skru ut de og dra. Må ta i litt. Lyskasterene er festet med 3 torx skruer. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg