Gå til innhold

Bedre bilforum reklamen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Untitled-1-27.jpg

 

Denne begynner å irritere meg veldig nå da den popper opp hele tiden. Ja jeg har svart allerede på de spørsmålene!

 

 

PS: Til den/de som skrev den.

Gjør dere selv en tjeneste å få noen til å lese korrektur på denne snart? Er en DEL skrivefeil og reppeterendes spørsmål der inne.

Samt et eller to spørsmål med relativt feil svaralternativ.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvordan skal dette hjelpe Bilforumet å bli bedre?

Kanskje dette kan hjelpe dere å få en oversikt over hvilke medlemmer her er, så annonsører kan gå over og kjøpe annonseplass slik at vi som medlemmer kan drukne i denne møkka..

 

Er en stund siden mitt forrige innlegg. Bilforumet er fortsatt møkk elendig. Jeg kommer tilbake neste måned og ser om her er forandringer.

 

Ps. Ønsker dere å slette kontoen min, så må dere bare gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal dette hjelpe Bilforumet å bli bedre?

Kanskje dette kan hjelpe dere å få en oversikt over hvilke medlemmer her er, så annonsører kan gå over og kjøpe annonseplass slik at vi som medlemmer kan drukne i denne møkka..

 

Er en stund siden mitt forrige innlegg. Bilforumet er fortsatt møkk elendig. Jeg kommer tilbake neste måned og ser om her er forandringer.

 

Ps. Ønsker dere å slette kontoen min, så må dere bare gjøre det :)

 

Reklamen er her fordi det koster penger å drifte forumet. Siden vi velger å ikke ta betalt fra ''deg'', så blir det annonser fra firmaer i stede.

Og innerst inne, så synes nok også du at det er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Reklamen er her fordi det koster penger å drifte forumet. Siden vi velger å ikke ta betalt fra ''deg'', så blir det annonser fra firmaer i stede.

Og innerst inne, så synes nok også du at det er det beste.

 

Tja, det koster nok noen kroner å drifte firma, webhotell og domene. Men, reklame for hver 5. post, oppe, nede til siden og i hytt og pine? Det må være noen forferdelige utgifter..

 

Jeg må vell bare gratulere deg, nå som du har rævkjørt et populært domenenavn og jaget medlemmene dine vekk herfra.

De resterende medlemmene bytter til "Gamle BF" eller benytter seg av adblocker-applikasjoner for nettleseren sin, da har vell ikke reklamen din så stor effekt, eller hva?

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår