Petastic Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hallo folkens. trenge hjelp! Har problem med å få starta bilen. Når jeg vrir om nøkkelen, så tenner det i motorn, men det får liksom ikke helt starta. så for å få den skikkeli i gang så må jeg sitte å trykke inn gassen mens jeg vrir om nøkkelen. Veldig irritabelt! Noen som har noe svar ? Hva kan jeg gjøre? hva er galt? Har skiftet plugger flere ganger, men er ikke noe galt med fargen på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Rens luftfilteret og ladd batteriet, og se om det hjelper :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petastic Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Takker :) skal prøves med en gang i morra tidlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hallo folkens. trenge hjelp!Har problem med å få starta bilen. Når jeg vrir om nøkkelen, så tenner det i motorn, men det får liksom ikke helt starta. så for å få den skikkeli i gang så må jeg sitte å trykke inn gassen mens jeg vrir om nøkkelen. Veldig irritabelt! Noen som har noe svar ? Hva kan jeg gjøre? hva er galt? Har skiftet plugger flere ganger, men er ikke noe galt med fargen på de. Hei. Du har skiftet plugger, uten hjelp flere ganger, hva slags plugger er brukt. Er resten av tenningssystemet sjekket, pluggledninger er disse følsomme på, de kan gå tilsynelatende fint, men ha store problemer med fordeler eller kabler. Gjelder dette bare kald, eller ved varmstart også, er OVP sjekket? Går den som den skal, hvordan er forbruket, hvor står vakuummetret? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petastic Skrevet November 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Takk for den. topp pakninga på bila gikk til dundas nå nettopp. de på verkstedet hadd satt sammen feil, får det heldigvis på garantien :P men skal sjekke ut litt mere :) tak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Nå skriver du ikke årsmodell men hvis denne har K/KE Jetronic har jeg vært borti at luftspjeldet henger seg fast i lukket stilling og man må gi gass for å skape større "sug". Disse problemene dukka opp når blyet ble borte i bensinen. Liten skvett totaktsolje på tanken ved hver fylling hjelper i såfall Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg