Screamingeagle Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg vurderer nye speilhus i matt alu-finish, som på S4/RS4. Fant disse på Ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-A4-S4-B6-B7-Matt-Finish-Mirror-Caps-Covers-Housing_W0QQitemZ300351086985QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item45ee51e189 Noen som har erfaring med denne typen speilhus fra Ebay? De kommer på ca 900,- inkl frakt + norsk toll. Er det vanskelig å vippe ut speilglassene for å demontere de gamle speilhusene? Ingen fare for å ødelegge glassene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Veldig enkelt å bytte. Bygde om en b5 til s4 ordentlige alu speil engang. Ikke vanskelig. Speilglasset bare vippes ut. Mener jeg kjørte speilet helt ut til ene sida så jeg fikk tak innenfor speilglasset. Da kunne en bare vri det ut av festet. Kan hende det er andre metoder. Selve speilhuset er bare noen skruer og litt.. Mvh Kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg knuste det ene speilet mitt når jeg gjorde det, så du må være forsiktig... Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Spesielt om en har avblendbare speil.. svindyre glass... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg