sorrymack Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Nå er jeg litt rådløs her. Håper noen dere der ute kan hjelpe meg. Jeg kjører en golf 5 2,0tdi. Den har stått i ro i 14 dager. Når jeg nå starter den virker verken instrumentene eller instrumentbelysningen. I tillegg begynner viftene å gå med en gang, uavhengig temperatur. Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre? Håper på svar! Siter Golf 2,0tdi sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Motor starter og bilen kan kjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorrymack Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ja, alt annet virker tilsynelatende å fungere som det skal. Den er normale kjøre, annen belysning virker etc. Jeg tenkte kanskje det kunne være en sikringsfeil, men sliter med å finne ut hvilken sikring som går til intrumentpanelet. Gikk igjennom en del av sikringene uten hell. Så fortsatt like rådløs, desverre.. Siter Golf 2,0tdi sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorrymack Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Nå har jeg vært innom diverse verksted, men ikke fått noe gode tips eller hjelp. Hørte med Møllerbil og de hadde heller ikke vært borti noe lignende før. Synes det virker rart. Så håper på dere der ute? Noen som har vært borti lignende? Det virker som ESP'n har slått seg permanent av også. Mistenker at det kan være en styreenhet som må skiftes, men har ikke kunnskap nok til å finne ut hvilken. Hva dere trur? mvh Siter Golf 2,0tdi sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Det kan være så mye rart men jeg tipper på at det er en styreenhet som du selv er inne på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorrymack Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Da trur jeg at jeg har funnet feilen. Instrumentpanelet selv ligger å blokker signalet. Så må nok ha nytt instrumentpanel. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe det? Det koster mye hos møller. Siter Golf 2,0tdi sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 sorrymack skrev: Da trur jeg at jeg har funnet feilen. Instrumentpanelet selv ligger å blokker signalet. Så må nok ha nytt instrumentpanel. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe det? Det koster mye hos møller. Hør med norsk bildele senter. Sliter med kundebehandlingen og kan være vanskelige å komme igjennom hos men prisen er kanskje ikke så avskremmende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell_Bakaksel Skrevet Desember 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2014 Fant du noen gang ut av det?? Har samme problem med min Caddy :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2014 Her har du sikringer på bilen din? http://home.comcast.net/~jeri534/fuses.pdf Esp kan du se med vag com så kan du se feilen der om det er noe med esp? Om styreenhet er dårlig så kan du også se det med vag com. Espen Solheim reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell_Bakaksel Skrevet Desember 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2014 Har du samme oversikt til ein Caddy 2.0 sdi 2005??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2014 Her har du litt oversikt? http://caddy2k.com/Caddydriversfusebox.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg