Gå til innhold

Dilemma?

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by BMW-323

Står ovenfor et valg her.. Enten selge min 320 coupe og kjøpe en 328 cab eller påkoste min 320 coupe mye. Som kompressor, kam, porting, grenrør,karboninsug, chip etc. Vil da havne på rundt 260-280hk som er spesielt sjeldent i en 2liter. Hva syns dere?

Jeg ville kjøpt cabben. Blir usannsynlig mye penger å bruke på 320 coupeen da, og du får nok lite igjen for dette når du selger den igjen. Er ikke penger et tema kan det jo kanskje vært et artig prosjekt å trimme opp 320en..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Står ovenfor et valg her.. Enten selge min 320 coupe og kjøpe en 328 cab eller påkoste min 320 coupe mye. Som kompressor, kam, porting, grenrør,karboninsug, chip etc. Vil da havne på rundt 260-280hk som er spesielt sjeldent i en 2liter. Hva syns dere?

Jeg ville helt klart gått for trimmingen. Er tross alt ikke all verden forskjell på 323 og 328 orginalt. Og med den trimmen du snakker om der vil du parkere m3 3.0`ene.

men si ifra til meg om du skal hive inn en kompressor o.s.v. Driver å tenker litt på å gjøre det selv. Kan jo hende vi får litt rabatter vis begge to gjør det samme sted.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

ikke 323, men 320.. :/.. Skulle ønske jeg hadde 323'n enda ja..

Skal slite mot en 3liter tror jeg.. Men ESS påstår at bare 320 med presse gjør 0-100 på ca 7sek.. Så med det andre er man langt nede på 6tallet tror jeg...

Tenke tenke..

Å ja.....da stiller det seg litt anderledes.

Har hørt om at de fleste som har fått inn ess kompressoren har blitt skuffa, fordi det ikke holder det de sier. men for all del......jeg har ikke ess kompressor så jeg sier bare hva jeg har hørt og lest.

Gå inn her:

https://www.koed-3er.dk/katalog.asp?kattype=e36&id=12

Er jo riktignok i danmark men vis du kjøper deg 328 er dette desidert det billigste stedet å kjøpe kompressor. Regner med at min tar seg en helse farm til neste vår der.

Tror nok jeg hadde vurdert 328 da......men hvorfor cab og ikke coupe?

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant..Har kjørt snart alle nyere BMW som er å få kjørt.. og må si det som har gitt meg best feedback er e36.. Dette gjelder andre merker også.. Alt er så perfekt i de..Sinnsyk digg ergonomi.. Ser fortsatt pen ut..Sporty..Morsom.. Digg lyd osv osv.. Optimale bil er E36 M3 3.2 coupe.. Har ikke fått testet E46 M3, men bare sutti på.. Får liksom ikke samme inntrykket.. Men det var rått nok det..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider