325IX Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Jeg skjønner ikke poenget med å stadig mase om "pakkisbil", "kebabtralle" osv når det blir diskutert BMW. Det er da oss revnende likegyldig hva folk mener om bilene våre. Og at våre nye landsmenn har god bilsmak er da ikke noe minus? ;-) Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 som jeg mener også.. jeg bryr meg ikke noe om det egentlig.. Bor midt i oslo..kjører e36 for andre gang.. perfekt bil.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 hmm.mente ikke no med "kebabbtralle" egentlig..er selv noe dere kaller Ny Landsmann..selv om jeg er født og oppvokst her så... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg