Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe rød neon som følger musikken?

Ranger emnet


niklasf91

Anbefalte innlegg

Hei!:)

 

Jeg har søkt google rundt uten hell. Jeg leter etter et sett med 4 stk rød neon som går i takt med musikken i bilen. Dette skal plaseres under bilen.

 

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette som ikke svir for mye i lommeboka?:P

 

PS: Jeg vet ikke om jeg la denne tråden riktig sted men håper jeg kan få et fint svar før den blir fjernet i så fall:thanks

 

På forhånd takk.

Endret av niklasf91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dioder.no har undercar-kit med dioder, og ofte er "musicbeat"-funksjonen inkludert i dei fleste setta med kontrollboks. Send mail til dei og spør spesifikt etter det du spør om her, så skal du vite at dei er behjelpelige.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk pengene på noe fornuftig i stedet.

 

er det det trådstarter spurte om? sånne idiotiske og dumme svar kan man spare seg for.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som ikke forstår; hva er egentlig hensikten med å ha horelys under bilen som blinker i takt med musikken? Sånn rent bortsett fra å gjøre bilen sin ulovlig til ingen nytte?

 

Føler du at dine meninger angående "horelys" hjelper meg med mitt spørsmål? Har du ikke noe realistisk svar, så ikke svar:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at dine meninger angående "horelys" hjelper meg med mitt spørsmål? Har du ikke noe realistisk svar, så ikke svar:fingers:

 

Det var ikke en meningsytring, det var et spørsmål.

 

Det er klart det vil være til hjelp for deg hvis du forstår at det bare er stygt, ulovlig og harry. Det kan spare deg for penger og pinlige seanser ute blant folk.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som ikke forstår; hva er egentlig hensikten med å ha horelys under bilen som blinker i takt med musikken? Sånn rent bortsett fra å gjøre bilen sin ulovlig til ingen nytte?

 

Hvorfor bryr du deg egentlig? Kanskje bilen skal på utstilling osv? Hva du synes om slik lys kan du holde for deg selv.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg egentlig? Kanskje bilen skal på utstilling osv? Hva du synes om slik lys kan du holde for deg selv.

 

Jeg er nysgjerrig av natur. Hadde du lest det jeg skrev, så ville du sett at det var et spørsmål, ikke en meningsytring.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår