Gå til innhold

Vil bli Corrado-eier igjen!

Ranger emnet

licorice84

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk plutselig sug etter å ha Corrado på gården igjen. (hadde en meget fin 91 G60 for 2 år siden, savner den hver gang jeg ser en Corrado på veien)

Denne gangen blir den en bil nr 2, siden jeg har Audien og den fungerer utmerket som bruksbil - det betyr at jeg kan ta meg god tid til å gjøre en evt. Corrado fin.

Har sett på alle bilene som ligger på nettet nå, men nesten alle er "99% rustfrie". Det jeg bryr meg mest om, er at den er i god teknisk stand, og helst minimalt med rust.

Et par av bilene har rustbobler ved framskjermene og nederst på døra. Spørsmålet er om det er safe å kjøpe en av disse bilene, og sette vekk til lakkerer, eller om jeg garantert får meg en uhyggelig overraskelse til våren igjen.

Alternativt, er det noen som vet om en fin Corrado til "riktig pris" som ikke er lagt ut?:) kan vel strekke meg opp mot 50 000 hvis bilen er FIN.

Mvh Marius

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du er ikke alene om å tenke på corrado, etter å ha solgt.

Selv hadde jeg en US-G60, med Cruisecontrol og el-seler.

Angret fælt, men broderens rado står i garasjen, og er under konvertering til turbo. Tenker nok at jeg casher ham ut, og bruker den selv etterhvert.

Rust ja... De fleste Euro-radoene er nok godt beskyttet med voks og tektyl, så det burde ikke være noe trøbbel.

Bærearmer, jekkfester og bak sidekanaler burde vise til de verste plassene på corrado.

Er ikke så verst å kappe og sveise, men blir litt verre hvis man ikke har utstyr og initiativet til dette.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...