skjegg Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 var ute å kjørte i min galant, så virket ikke 2 giret så rent plutselig og heller ikke reversen. noen tips om hva dette kan være? må jeg ha ny gearkasse?:fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janevil Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 har samme problemet på min... Skal se hva jeg finner ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 var ute å kjørte i min galant, så virket ikke 2 giret så rent plutselig og heller ikke reversen. noen tips om hva dette kan være? må jeg ha ny gearkasse?:fire: Registrer deg på mitsubishi-klubben.no. Masse svar å hente der. Min revers forsvant en gang, måtte bytte en liten del inni kassen til 300 kr eller noe i den dur Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hvilken galant, og hvilken girkasse? Manuell eller automat, hvor mange trinn osv Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg