Sideburn Satan Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Noken som kan svare meg på kva som er ein rimeleg pris på ein 97 Silverado 6,5TD som har rulla 350k med overhalt motor i 08? Ser forholdsvis strøken og urusta ut.. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 La meg gjette; pluss minus 100tusen? Litt ettersom..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er vel best å svive innom finn og DB og se på prisene på samme biler for så å gjøre deg en mening om hvordan prisbilde ser ut... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er vel best å svive innom finn og DB og se på prisene på samme biler for så å gjøre deg en mening om hvordan prisbilde ser ut... Nemlig. Jeg havnet på pluss minus 100tusen ut i fra en rask titt på finn, mens bruktbilkalkulatoren til Dinside.no prutet litt og havnet på 88,000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg