cluex2k3 Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Noen som vet hva prisen er på omregistrering pr hestekraft? Sånn ca? Jeg tenker på å bytte min 1,9 L 90 hester til en 2.0 GTI i min seat ibiza. Det er en 1994 modell, og såvidt jeg husker leste jeg noe om en eller annen gang at biler eldre enn 1995 hadde andre regler eller noe? Håper noen har noen svar :D og kanskje noen tilogmed vet hva et verskted tar sånn CA for å skifte en motor. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Du trenger nok ikke betale avgift, men du skal ha bremser o.l. på stell for å få det godkjent. Skal du få et verksted til å gjøre jobben er det antagelig billigere å kjøpe seg en bil med større motor. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg