Gå til innhold

økning i avGIFTer..

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

Årsavgiften økes med 395kr fra og med i år til 2755NOK...jippi..staten har flyttet personskadeavgiften fra forsikringen til årsavgiften.

De 330 kronene som forsikringsselskapene tidligere innkrevde er nå lagt inn i årsavgiften.

Men..hittil har ikke forsikringene redusert noe tilsvarende..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korrupt. Nordmenn er så satans dårlige til å protestere nå. Jeg har ikke noe bra å si om Frankrike, bortsett fra at det er et jævli bra billøpt der hvert år som heter Le Mans 24hr, så er de jævli flinke til å protestere i form av lastebilblokader og andre ting. på lignende ting som det her. 2755 er faen meg dyrt, spesielt hvis man har mere enn en bil!

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal de ha pengene. Tidligere betalte de pengene videre med ekstra administrasjonskostnader. Nå kan de jo ta inn pengene uten att Ola/Kari Normann bryr seg. Vi er jo vant med at årsavgiften går opp. Nå går nok forsikringen også opp, selv om de ikke betaler noen penger videre. Alle vet jo at utbetalingene bare blir større og større for hvert år. Problemet er at ingen kan sjekke det. Ingen protesterer heller, for forsikring må alle ha. Det er tross alt lovpålagt. Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si det slik.. at forsikrings-selskapet mitt skal ha en MEGET god grunn for å ikke fjerne den avgifta fra preminen min nå som den går over på årsavgifta.. hvis ikke kan det fort bli bråk

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider