svennolavs Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Har tenkt å kjøpe meg en VW Passat 1,9 TDI 04 som er chippet. Orginalt er det 131 hk... er ikke sikker på å mange der er etter den er chipet... Men tror ikke dette er registrert i vognkortet. Kan je få problemer med dette? la oss si den er chippet til 180 hk... ca 50 hk mer enn originalt... Må jeg evnt. betale avgifter på disse 50 hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kan je få problemer med dette? Ja, hvis du blir stoppet eller innkalt til kontroll, så kan det være muligheter for at de oppdager dette. la oss si den er chippet til 180 hk... ca 50 hk mer enn originalt... Må jeg evnt. betale avgifter på disse 50 hk? Ja. Les mer på http://www.toll.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 nå tror jeg den mest optimistiske chipen til denne 131hk 1.9tdi motoren er ca.30hk mer.. dvs.. ca 160.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg