Per-Henrik Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 noen som vet om ett sted hvor det står hvordan man tar m45 kassa i fra hverandre ?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Volvo har verksteds-manual hvor dette står forklart Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 hmmm men det står vell ett sted på nettet ?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg har aldri sett den på nettet, men mulig det fins. Hmm, skal du bare ha den ifra hverandre og strø rundt deg med deler i grusen så trenger du vel ikke no verkstedsmanual, skal du overhalle den så ere ikke dumt og ha en manual, må tas ifra hverandre i riktig rekkefølge, overhalt ei m47 kasse engang etter manual og jeg kjøper heller ei brukt kasse nå en og gidde og kødde med den jobben der igjen. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Er det i det hele tatt noe poeng i å bruke energi på ei sånn kasse hvis det er til noe annet enn en originalbil? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Sunn fornuft kommer man langt med. Ta bilder av rekkefølgen dersom du har dårlig hukommelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 nei den skal ikke på orginal bil funnet ut av sakene nå. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg