Gå til innhold

Ebay tåkelys på golf mk3

Ranger emnet

Spiitfire

Anbefalte innlegg

Den var najs da:D Si fra når tåkelysene er montert, er spent på lystyrke osv;)

Jepp, skal poste resultat! Tror lysstyrken blir dårlig siden det er led-lys. Bestilte white-led mest pga jeg tror lyset ser pent ut :D Men helt ubrukbart tror jeg ikke det blir.

Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med bryteren.. Tror det beste er å kjøpe en original mk3 tåkelysbryter. Men skal studere DIY-trådene angående dette.

1967 VW boble Cabrio *Solgt*

1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt*

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kompis kjøpte tilsvarende til sin Mk4.. de lakk vann og sprakk opp i glasset..

Men er jo evt bare å kjøpe hella micro og sette inn så får man linser også :)

Det er planen min i hvertfall :9

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis kjøpte tilsvarende til sin Mk4.. de lakk vann og sprakk opp i glasset..

Men er jo evt bare å kjøpe hella micro og sette inn så får man linser også :)

Det er planen min i hvertfall :9

Hvis hella micro passer rett inn er det jo bare å bytte de ut hvis de er dårlige ja. Håper dette settet på MK3 er bedre :)

Link til lignende sett til MK4. Noe som dette du mener sikkert.

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel alltid få hella til å passe :)

Men var samme billig sett han kjøpte, bare til mk4. Den du linket til nå er jo hella..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tåkelysene lyser ELENDIG da. Er 21w pærer. Ville heller kjøpt org tåkelys med H3.

snakker du om de med led eller halogen? Uansett så betyr ikke lysstryken foran veien for meg noen ting når hvis jeg skal kjøre med tåkelys.. Du kan ikke se lyset uansett, dessuten er det ikke lov å kjøre med tåkelys & parklys når det ikke er dagslys.

Så det har vel ikke noe særlig å si om de lyser dårlig vel?:P

(X) Audi A4 Avant, 2002

(x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral)

(x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lysene i går. Koblet på midlertidig for å sjekke lysstyrken og den er mer en bra nok! Kraftig lekkert hvit lys. Er i underkant av 20 ledpærer i hver lykt, og lyste godt. Produktet virker solid, og vi får se om de overlever vinteren! Fikk med ledninger, sikringer, relee og "on/off" bryter --> alt man trenger for å montere. Ser allerede nå at dette blir mye mer snasent enn de originale tåkelysene midt oppe på fangeren på mk3.

Får vel tid til å montere de neste uke. Poster bilder av resultatet da.

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ledningene lagt opp og lysene festet skikkelig. Veldig enkelt montering. Dro on/off bryteren inn i kupeen. Tåkelysene virker kun med tenningen på og når det er parklys eller sammen med langlys.

Bilder med mobil blir aldri helt slik som øynene ser det. Bildet under viser sånn cirka hvordan det ser ut. Jeg er fornøyd i allefall :)

IMG_1174.jpg

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de være innerst? og ikke ute i kanten?

Har ikke montert de "feil" ?

Sant! Trodde også de skulle være ytterst. Prøvde det først, men merket fort at det ikke passet så bra. Er bare en riktig måte å få montert de på. Ble litt skuffa, men, det virker bra sånn også.

Bildet er veldig mørkt i forhold til det det var når jeg tok bildet. Lyset fra lyktene lyser godt de.

Endret av Spiitfire

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er lysbildet på disse da:D

Lysbildet er som nevnt over veldig bra. Kjører lovlig med tåkelys/parklys på dagtid, og da er dette fullt brukbart! Lyser også godt når mørkeret har senket seg, men da er det heller ikke lov å kjøre rundt med de... Fet og billig mods!

1996 VW golf MK3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider