momo Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Har lagt ut en enkel og grei drift tune klasse B til Fiat 131 Abarth. Lettkjørt bil og fin for nybegynnere. Søk på storefronten min.. nick "Furyton" Koster 5,000 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Da ligger tune-fila til Fredric Aasbø Supra ute. Design kommer snart. Her ligger det MANGE timer testing bak. Bilen er konge til å twinne med å har MYE grep på bakhjula. Ligger på min storefront til 10,000CR Bare søk på gamertagen min "Furyton" eller Fredric Aasbø. Liten demovideo: dns1UV6aWEY Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jdmNissen Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Funka bra oppsette på supra'en:thumb Gleder meg til paintjobben:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 momo opsettet var helt konge:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 (endret) Takk for ratinga folkens, takket være dere er jeg ranket som nr 326 på tuner leaderboardet. Med bare denne tunen :D EDIT - 291 nå :D Endret November 24, 2009 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Da er designet på Aasbø supraen ferdig. Ligger på min storefront til 10,000CR Søk på "Aasbø" eller mitt Gamertag: Furyton Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Da ligger tune-fila til Fredric Aasbø Supra ute. Måtte prøve den! Bilen er for vanskelig å kaste ut i høy fart PGA for mye grep på bakhjula. Den er også vanskelig å dra inn igjen OM bredden grenser seg til å være "waaay to much" Generelt litt vinglete å balansere når det er bredde og fart i bildet desverre! Ellers funka den fint. Så anser ikke som de 10.000 som et tap Knall for de som ikke klarer å tune selv da denne er merkverdig bedre enn orginal bil!:thumb Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Den krever litt spesiell kjørestil :) Kommer en S700 utgave etterhvert med ny paint. Den er svært giftig som lobby bil og leaderboards bil. Kjørte 15 løp med den i stad, vant alle. Også prøvde jeg den på et leaderboard.. Det ble 9. plass totalt etter ikke så alt for mange runder :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Hehe. Siden jeg allerede svidde av cr på en supra + det som krevdes på tunen din så bygde jeg likesågodt min egen. Mindre effekt men mer lettkjørt for min stil. Starte med brekket midt på langstrekka også gire fint fra 4. til 2. og ta hårnålsvingen! Har brukt hele kvelden på bare tuninga. Synd jeg ikke får joina deg Momo, så skulle vi hatt en suprafight. Er på mitt 24. løp for kvelden nå. ingen tap enda ;) Var med en i fra Team Xenon eller hva de kaller seg igjen! Vurderer litt på å legge ut denne tunen om det er noen som har interesse for det? leaderboards? Tell me how? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Hehe.Siden jeg allerede svidde av cr på en supra + det som krevdes på tunen din så bygde jeg likesågodt min egen. Mindre effekt men mer lettkjørt for min stil. Starte med brekket midt på langstrekka også gire fint fra 4. til 2. og ta hårnålsvingen! Har brukt hele kvelden på bare tuninga. Synd jeg ikke får joina deg Momo, så skulle vi hatt en suprafight. Er på mitt 24. løp for kvelden nå. ingen tap enda ;) Var med en i fra Team Xenon eller hva de kaller seg igjen! Vurderer litt på å legge ut denne tunen om det er noen som har interesse for det? leaderboards? Tell me how? bare å legge ut :) jeg får ikke til å drift tune på dette spillet så Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Hehe.Siden jeg allerede svidde av cr på en supra + det som krevdes på tunen din så bygde jeg likesågodt min egen. Mindre effekt men mer lettkjørt for min stil. Starte med brekket midt på langstrekka også gire fint fra 4. til 2. og ta hårnålsvingen! Har brukt hele kvelden på bare tuninga. Synd jeg ikke får joina deg Momo, så skulle vi hatt en suprafight. Er på mitt 24. løp for kvelden nå. ingen tap enda ;) Var med en i fra Team Xenon eller hva de kaller seg igjen! Vurderer litt på å legge ut denne tunen om det er noen som har interesse for det? leaderboards? Tell me how? Synd du ikke fikk blitt med. Spilte sammen med noen svært flinke driftere. Masse überclose twindrifting :) Kan vel også nevne at jeg med S700 Supraen min scoret 140-150.000 på Fujimi Kaido :D Vel, kjøre leaderboards er enkelt nok, jeg tar hotlap, velger bil og når du velger bane så trykker du Y for leaderboards også velger jeg ghosten til han som ligger på 10. også prøver jeg å kicke assen hans. Og ja, eneste måte å gjøre det bra på scoreboards er å ha en svært grippy driftebil = høyere fart gjennom svinga og mer vinkel Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 bare å legge ut :) jeg får ikke til å drift tune på dette spillet så Skal det i løpet av kvelden! Må bare få tuna den litt til, er et eller annet som ikke helt stemmer her! Synd du ikke fikk blitt med. Spilte sammen med noen svært flinke driftere. Masse überclose twindrifting :)Kan vel også nevne at jeg med S700 Supraen min scoret 140-150.000 på Fujimi Kaido :D Vel, kjøre leaderboards er enkelt nok, jeg tar hotlap, velger bil og når du velger bane så trykker du Y for leaderboards også velger jeg ghosten til han som ligger på 10. også prøver jeg å kicke assen hans. Og ja, eneste måte å gjøre det bra på scoreboards er å ha en svært grippy driftebil = høyere fart gjennom svinga og mer vinkel Jeeu. de negative tingene med å ha en strict NAT! Aaah! Men det må vi få prøvd engang! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Da ligger tunen min og ute til supra'en. Bare å gå inn på storefronten min og prøve! 1. og 6. gir er bare til pynt på den bilen! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Ny tune ute straks! Budsjett drifter. Koster rundt 60.000,- i deler + de 5.000,- jeg skal ha! Kaaanskje det også kommer lakk på denne! Løyp og kjøyp! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 (endret) har lagt ut et replay der vi bla. dytter en top secret supra gjennom en vegg ;) søke ord: ghostcars eller one wall Andreazyo: TS Supra Nighthawk12: hvit Q7 Meg: rød og grønn ML 63 AMG (Julenissens slede) mulig de 2 andre også legger ut det replayet de lagret ;) Endret Desember 9, 2009 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg