Hansien Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Hvordan legger dere inn egne bilder som dere legger på som vinyl på bilene?Har ikke sjangs til å finne ut det jeg. Ser alle has slikt fancy dekor på bilene, mens jeg kommer med noe stripe-shitr.. Feil tråd. Denne er til Storefront delen av spillet. Finn tråden som omhandler Forza Motorsport 3 generelt så skal du nok få svar!:partyon: Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Feil tråd. Denne er til Storefront delen av spillet.Finn tråden som omhandler Forza Motorsport 3 generelt så skal du nok få svar!:partyon: Den er grønn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Denne + andre logoer ligger på SF'en min nå! Alle i sort, men bare å kontakte meg om du ønsker en spesifik farge! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erkeurpurgwurg Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Inspirasjonen: Resultatet(sola står rett på dekoren så ser litt lysere ut enn den er): GT: erkeurpurgwurg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Hyundai Genesis Coupe med Hansien sin drifte setup (som forresten er å anbefale...) og min vinyl group. "If you want to be 2nd, follow me" vinyl groupen ligger ute i flere farger i storefronten min! nick: fred stian Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 har lagt ut et replay der vi bla. dytter en top secret supra gjennom en vegg ;) søke ord: ghostcars eller one wall Andreazyo: TS Supra Nighthawk12: hvit Q7 Meg: rød og grønn ML 63 AMG (Julenissens slede) mulig de 2 andre også legger ut det replayet de lagret ;) Replayet ligger ute ;) lurer på hvor mange ganger vi har gjort det nå :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Lagt ut et VW-Audi Club plate til skiltet på storefront ;) hvis noen er intressert da ;) hehe Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 (endret) har design til Porsche 944T ute til salgs. Er en replica, av en 924T modellbil jeg har på hylla :p bare modda til en 944 istede. Om interisert, eller bare nyskjerrig å vil kikke, sett søket til Porsche 944, og søk etter stikkordet 924. Endret Desember 20, 2009 av HemiCuda Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Prøvde meg på bilforumet logoen, bare å søke opp. Ikke helt 100% samme blåfarge men får ikke endra den før jeg får live gold. Tror ikke det bryter noen regler her heller. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Gulf livery til Porsche 959 ligger på storefronten min til 5k. Løp og kjøp... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 La ut et design. Bmw m3 e30 med Fina Motor oil skinent fra Oldschool DTM. Løp å kjøp. :) Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Da har jeg mekket en "bumper sticker" til; If you can read this, you are very close to 1st place! Nick; fred stian Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Den bumperS var kul Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 (endret) Da ligger det et stykk Drifttune til SRT10 ute på storefronten min :partyon: Søk etter Corneshop! Endret Januar 3, 2010 av Hansien Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Nytt design ligger ute, denne gangen til R8! Legg meg til; fred stian eller søk etter R8 Racing fred stian Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg