momo Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Jeg har oppdatert paintjoben på Aasbø Supraen.. Retta litt på team japan auto logo på venstre side Endret skriften på GAY BAR stickeren Lagt til Dark Dog på bakfangeren slik bilen var på PD runde 5 Lagt til Nuke performance merke på sidene (disse måtte flyttes noe ned pga grafikkbug :( ) Gå inn på Buy Designs og søk på "Powerdrift" Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 (endret) Hei, jeg lager en del designs og vinyls (gjerne på oppfordring) har en del Mopar drift og drag designs m.m Legg meg gjerne til, Gamertag: T Skjelseth Endret Januar 12, 2010 av Torstein Skjelseth Lagt til bilde. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 (endret) Jeg har nuke performance logoen til salgs. Mener å huske jeg prissatte den til 5.000,- Søketag: NUKE Endret Januar 9, 2010 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Da har jeg ny bil på storefront. S700 Supra tune.. Masse pulver og masse grep. Tunet for scoreboards og online play har bla. #22 plass på Camino Viejo mini reverse og fler topp 100 plasseringer. Ikke for begynnere :) Tunen koster 25,000,- Paint er gratis.. I hafsengen utgave: Søkeord: Hafsengen Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 (endret) Kennet Moen's S15 (drift battle) ligger ute på storefronten min. søkeord: kennet moen Endret Januar 12, 2010 av Torstein Skjelseth oppdatert bilder Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Drft? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 (endret) uhm.. så det ikke før nå! kommer en oppdatert versjon omgående.. takk *edit: redigert tekst på design Endret Januar 12, 2010 av Torstein Skjelseth Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Har noe nytt på storefront atm, hvis noen vil inn å titte er et søkeord: 034 Motorsport. Så kommer dere hverfall inn på storefront dere som ikke har meg som venn ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 (endret) Jeg har en ny replica bil ute - min egen :) Så nøye hk / vekt / dekkdim som mulig Både Tune og Paint er gratis. Fin bil å lære seg å clutchsparke i :partyon: Riktige felger.. Buddyclub P1 Racing søketags: Granlund Powerdrift Endret Januar 13, 2010 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 har endel i storefront nå :) bare å søke etter: Drift 4 fun i vinyler ;) har begynt å legge ut litt gratis tunes og div. max pris er 5000cr utenom sponse vinylene ;) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Har denne vinylgruppa til salgs nå. Koster 2000,- Søk på Bil Produkter for å finne den Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg har Driftworks Dwaine logoen til salgs. Både rettvendt og speilvendt. De koster 4.000,- per stykk. Søketag: Driftworks dwaine logo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 (endret) Da er det på tide å legge ut TRD / Driftmonkey Supraen for salg! Det er resultatet av usannsynlig mange timer med Supra oppsett testing. Denne bilen ble egentlig lagd som en syyk chase / tsuiso / tandem bil.. og det er den forsåvidt. V8 twinturbo = passe effekt på alle turtall uten store BIG turbo overaskelser. Akkurat passe hk til å ligge med flatt jern rundt de fleste svinga. Bilen kjører med ekstreme hjulvinkler for å gi ekstra rattutslag. Ekstreme hjulvinkler gjør også at den må kastes litt brutalt inn i svinga eventuellt bruke brekk. Den har heller ingen problemer med å klatre oppå curbs og noen turer på gresset.. noe som er viktig i en skikkelig tsuiso bil. Sjekk hjulvinkelen foran :) Ingen problem å ta backward entries på krappe svinger eller 90 grader ++ på de fleste svinger. Hjulvinkla betyr dessverre at du MÅ slædde rundt svinga, da den har svingradius som danskebåten om du prøver å grippe :) På små baner er den også syyk til å havne på topp 20 plasseringer. Den har mange topp 20 plassering og bla. 5 på New york Old Reverse. Jeg har prøvd de aller fleste værsting scoreboard tunes og denne er veeeeldig mye mere lettkjørt enn de andres. Den har ikke effekt nok til å ta de beste på større baner da, men en ny tune for større baner er på vei. Liten video llCPOvGhB7w For å finne tunen / painten søk på driftmonkey supra på tuning setups. Tune er prissatt til 50.000,- (som er maks :knock: ) painten koster 5.000,- Endret Januar 20, 2010 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 For å finne tunen / painten søk på driftmonkey supra på tuning setups. Tune er prissatt til 50.000,- (som er maks :knock: ) painten koster 5.000,- dette bør funke bra, for 50k for en tune er en relativt høy pris.. Vi får sjekke, kjøpt og betalt er'n uansett.. :confused: Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 (endret) dette bør funke bra, for 50k for en tune er en relativt høy pris.. Vi får sjekke, kjøpt og betalt er'n uansett.. :confused: :pray :pray :pray Ikke at jeg kan drifte, men denne gjorde så å si det jeg ville at den skulle!! Nice tune!! fortsatt litt dyr men. :pray :pray :pray Endret Januar 20, 2010 av Torstein Skjelseth Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg