Sierra-Cossie Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Har nå sitti i 3-4 timer å sett på ett bilde hos fredric aasbø og kopiert supran så godt jeg klarte :) Her er utgangs punktet: Resultatet blei: Sjøl blei jeg fornøyd, og håper dere syns den ble bra og ;) Kommer ut for salg for 5-10k tenker jeg. Dere kan finne den lett vis dere går inn på min storefront "Rolstad Racing" :) Ps. Det ble noe gleppe mellom de mørkere stripene, jeg så det nå, etter at jeg hadde uploada bildene å lagt dem her :/ Det blir fiksa før den havner på markedet :P Mvh Sierra-Cossie / Rolstad Racing Siter ~ Sierra-Cossie ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Kost meg litt i går kveld og lagde et design; Designet og monte carlo merket ligger i storefronten min... :) Nick: Fred Stian Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 har lagt mitt første tune setup ut til salgs. Grip setup for Corvette C4 Grand Sport, ikke så sinnsyk på slettene, men henger godt i svinga, funker faktisk på Fujimi Kaido. A600. mitt GT er Silent Flower, så du finner den på min storefront. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Nåen som vil kjøpe ? :) Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Jeg har lagt ut 3 nye vinyler på min storefront, alle 3 er gratis. Så nå er det bare å hore opp skrensebila :thumb Søk på EGR for å finne de, mitt nick er Furyton Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Mekka et kjapt lite bumperstikk nå i stad. 1000 CR og søk etter Cornershop! Bildete ble ræææv dårlig.. Men det skal stå: STANCE is not a crime Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 (endret) Noen som vil kjøpe RS6'en min? S676 Speed: 9,5 Handling: 5,9 Acceleration: 8,2 Launch: 9,3 Braking: 6,0 _______________________________________ Alt er oppgradert til det beste:D _______________________________________ Power: 665 kW/ 878 hp Torque: 950,9 N-m/ 701 lb-ft Weight: 1,614 kg/ 3,558 lbs Front: 56% Displ: 5,0 L ________________ VELDIG sprek!! _________________ Toppfart: 388 km/t 0-100 på CA:3,8 Endret Mai 1, 2010 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 SOLGT for 205000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Powerdrift designs: Søkeord: powerdrift / eller stikk innom Storefronten min: T Skjelseth Har planer om å lage ett par til, noen som har ønsker? Lager også andre designs på oppfordring, send PM. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Nice! Vel jeg driver å gjør ferdig Kenneth Moen 350Z, så ikke gidd å begynn på den a :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 hehe :P rockstar bilen til kenneth moen kunne jo noen laget ? :P bilen er honda S2000 har ikke skjekket om det ligger noe ute men. Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 (endret) S2000 on the way.. har ikke funnet bilder av bakenden på kjærra ennå men.... mulig jeg ser det i en video. Hmm. Etter og ha slengt på underlaget på designen slo det meg at bilen jeg brukte som mal muligens ikke er kenneth moen sin, men en fra USA (mulig det er denne han har kjøpt). Tok da ett søk og fant en haug av rockstar designs til s2000. Men er godt igang så jeg lager den like godt ferdig.. Endret Mai 9, 2010 av Torstein Skjelseth tok litt research.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Nice! Vel jeg driver å gjør ferdig Kenneth Moen 350Z, så ikke gidd å begynn på den a :D ingen fare, var på vei for en stund siden men bilen ga meg hodepine bare ved å se på alle detaljene. tror den også kan bli vanskelig å få under 1000layers uten å miste altfor mange detaljer. Så den er din! Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 kunne tenkt med et drifte design på en Scion tc med styling, kan sikkert sende bilen hvis ønskelig :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 S2000 on the way.. har ikke funnet bilder av bakenden på kjærra ennå men.... mulig jeg ser det i en video. Hmm. Etter og ha slengt på underlaget på designen slo det meg at bilen jeg brukte som mal muligens ikke er kenneth moen sin, men en fra USA (mulig det er denne han har kjøpt). Tok da ett søk og fant en haug av rockstar designs til s2000. Men er godt igang så jeg lager den like godt ferdig.. Det er Moen sin. Den er helt identisk. Står fortsatt Papadakis på taket f.eks. Men kjenner jeg Moen rett blir det vel ordentlig promille-design på denne å snart Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg