ChevroletVan Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hvordan lager dere så bra Design? Jeg vil også lære :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hvordan lager dere så bra Design? Jeg vil også lære :D Du må bare ha mye tålmodighet å vite hva du skal lage. Prøv å lag kopier av noen enkle logoer først. Ikke begynn med kjempe avanserte motiver. :) Her ser du f.eks hvordan man gjøre det.. Ua9GmC1jkv0 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 (endret) . Endret August 15, 2013 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Da er Fredric Aasbø's 2010 EURO Supra endelig ferdig og lagt ut for salg. Den er bygd så nøye etter specs på ordentlig bil det er mulig i spillet, dvs med singelturbo og noenlunde samme effektsiffre. Tunen koster 10.000,- Painten koster 10.000,- Det ligger også en replay ute på storefronten min hvis dere vil se den i action først. For å finne den søker du på EGR på enten designs eller tunes, nicket mitt er Furyton Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Den må jeg nesten ha neste gang jeg logger meg på, men hvorfor kjører du bakover da? :jerkoff: Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 noen som har carbon panser til S15? villig til å betale litt ekstra (in-game Cr.) for et ulåst et ;) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Her er noe av det jeg har:) Søk opp ChrisTARD Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 ser det er noen som har laget for bilklubber her, noen som gidder å lage en for oss? http://www.gudbrandsdalgatebilklubb.com, gjerne ulåst :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Ulåst er umulig i spillet, ellers så skulle jeg sikkert gjordt et forsøk Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 (endret) man kan gifte vinylgrupper til folk på vennelista og da får man den ulåst :) men da må det være ulåst fra før :) man kan ikke gifte ting man har kjøpt, det er et lite hengelåsikon på det man ikke kan gifte ting man kan gifte til venner: - Biler - Tunes - Designs - Vinyler - Bilder - Replays Endret Juli 16, 2010 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 man kan gifte vinylgrupper til folk på vennelista og da får man den ulåst :) men da må det være ulåst fra før :) man kan ikke gifte ting man har kjøpt, det er et lite hengelåsikon på det man ikke kan gifte ting man kan gifte til venner: - Biler - Tunes - Designs - Vinyler - Bilder - Replays Nerder omtrent forza no særlig så er ikke inne i ting, men så lenge man hadde fått tak i den så :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 man kan gifte vinylgrupper til folk på vennelista og da får man den ulåst :) men da må det være ulåst fra før :) man kan ikke gifte ting man har kjøpt, det er et lite hengelåsikon på det man ikke kan gifte ting man kan gifte til venner: - Biler - Tunes - Designs - Vinyler - Bilder - Replays Vinylgroups tenkte jeg ikke på. Men derimot det å gifte en bil med design på fører til at den blir låst. Har jeg fått med meg da :P Om det ikke har forandret seg i de senere update'sa d Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Vinylgroups tenkte jeg ikke på.Men derimot det å gifte en bil med design på fører til at den blir låst. Har jeg fått med meg da :P Om det ikke har forandret seg i de senere update'sa d er vel bare de bilene fra Turn10 som er låst? jeg har redigert på biler jeg har blitt sendt, men har ikke prøvd å lagre de ennå... og har ikke planer om å prøve å selge noen av dem, men har masse annet på storfroten som kan kjøpes billig ;) hehe Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Ligger Porsche supercup setup på storefronten min. Dette er helt gratis må bare betale for de delene som trengs. Har oppdatert dette litt nå slik at bilen har riktig effekt i forhold til de som brukes i real life. Ingen justerbare deler, med unntak av vingen, slik at alle bilene er helt like. Er til Porsche 911 Sport Classic. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 (endret) Da ligger N5CC logoen ute på storefronten min. Søk etter Cornershop! Pris: 0,- Kan skaffes i andre farger/fargekombinasjoner om ønskelig! Preview: Endret Juli 31, 2010 av Hansien Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg