GjoranJ Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Pen bil :D Men hvorfor gule lykter? Hvordan gikk det med led i all innendørs lys? Fikk du alt til å funke uten noe feilmeldinger? Siter Audi A3 2004 2.0 FSI Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 "Hvorfor ikke?" tenkte jeg egentlig (: Går litt sånn opp og ned mtp. hva jeg synes om det. Blir nok revet av til våren. Ikke noe problem med led lys i interiøret. Interiørlysene er ikke koblet opp mot auto checken. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjoranJ Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Selv synes jeg det så litt rart ut, smak og behag :) Siter Audi A3 2004 2.0 FSI Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Er ikke så kult lengre nå. Flere i vacn som har det om dagen.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Skjer det noe mer her? Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Tja, har skjedd litt i vinter. Har ikke tatt noen bilder av det enda. Men var uheldig i vinter og bulket litt, så nå har bilen s-line front, og så skal jeg modde den nedre grillen til å matche tåkelysgrillene med RS gitter. Gule filmen på hovedlysa er borte Har montert Podi turbotrykksmåler og farge matchet denne med interiøret. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Bilder :D Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Høres bra ut Alex! Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Kommer bilder når s-line grillen er mottatt og ferdig modda. Og så skal jeg til SVV 9. mai for å få godkjent senk, så den skal skrus ned etter det og knipses litt bilder av :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 flink pige ;) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Hei al3x. Tøff din bil også, flott farge! Fikk du testet noe mere rundt det å skru opp bak noe mere eller? Han jeg handlet med i Sverige skulle høre med gutta som monterte om det var noen "triks" MVH DTM Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Nja..jeg kom bedre til ved å få løs boltene til bakstillingen. Men problemet er at gummien ovenfor justeringsskivene vrir seg samtidig. Mulig det er lettere å montere på en fjærklemme for å fjerne litt spenn fra justeringsskivene. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Hei. Det fulgte med nye i mere "hardplast" på mitt H&R, men de vrir seg ja. Skal teste med to klemmer på fjæra, se om jeg får ut "holder og mutter" for justering "out of the box" ish. Venter også svar fre "Svensken" jeg handla felg, dekk og senk montert fra! Men utrolig fornøyd, "gutta" og "jentene" i Drammen`s område legger merke til "gamlingen" som "råner" litt noen ganger he he. MVH DTM Siter Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 få ut no bilder da Alex ;) syns vi kan få litt liv i kosekroken gutta !! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiNils^o Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Strøken bil. =) Ser at du har instalert kjøling i hanskerommet, tenker på å gjøre det samme. Husker du hvor du fikk tak i delene? Har søkt litt rundt, men finner ingen ting :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg