grandisjohn Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Noen som kan anbefale et verksted som sveiser rust på bil. Må være på Østlandet, helst nord for Oslo. Priser pr time? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Er jo bare å gå til en hvilken som helst biloppretter det. Vet ikke prisen, men det kommer til å koste! :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sumitala Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Noen som kan anbefale et verksted som sveiser rust på bil. Må være på Østlandet, helst nord for Oslo.Priser pr time? Jeg kan anbefale Alu-Mek (Frode Olsen) Han holder til i Nordkisa, det blir ikke så langt fra nes. Jeg kunne lagt ut telefonnummeret hans her, men jeg vet ikke om det er lov. Men du får det jo hvis du søker etter Alu-Mek på Gule Sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg