Gå til innhold

Styling av Audi a4

Ranger emnet

Scoopex86

Anbefalte innlegg

Hadde planer om rieger rs4 look fanger, skjørt osv til min audi a4, noen som har erfaringer med dette? mye jobb? passer fangeren sånn nogenlunde med orgianl festene? Kan en amatør gjøre dette?

Takker for alle svar :)

Er du blond og blind, da er du min ;p

- Audi A4 1,9TDI 2003 S-line

- Audi A4 1,8 1996 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke selv men vil tro dette er lett å montere på.

Vet det ikke har noe å si.. men skal jeg si min egen mening så mener jeg at rs4 styling på a4 er noe AV mote. ALLE som styler A4 setter på rs4 styling.. Lei av den stylinga.. hehe.

Men for all del.. liker du den selv så. :)

Dette kan en amatør gjøre ja.

Kan ikke tro det er vanskelige greiene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mnx

Jeg har sett tidligere at Rieger sine RS4 fangere må monteres utenpå orginalfangeren. Det synes jeg ser litt tungvindt ut. Tilkutting av orginalfanger, osv....

rs4 front limes utenpå FRONTfanger???

Vet at det er slik på noen bakfangere men... på front også?

Var slik på gamlekjerra mi. Der limte jeg rieger bakfanger utenpå org fanger.. ble bra det faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

rs4 front limes utenpå FRONTfanger???

Vet at det er slik på noen bakfangere men... på front også?

Var slik på gamlekjerra mi. Der limte jeg rieger bakfanger utenpå org fanger.. ble bra det faktisk.

Det var vel i høst jeg så det på Nordicaudi sitt forum. Der var det bilder og sånn. Det gjaldt Rieger sin frontfanger. Men det kan godt være at de har gått bort fra den typen nå.

Det som måtte kappes var i hvertfall på sidene av orginalfangeren, sånn at en fikk plass til rillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi-maniac, den er nok alles favoritt men koster jo skjorta og da:rolleyes:

NoLimit, rieger infinity bakfangeren limes på originalfangeren, ikke en rs4 bakfanger, den bytter du ut hele fangeren med.. kjennetegn er luft-riller på sidene, noe du ikke får ved å lime på infinity-bakfangeren :cool:

har selv hatt begge deler, og man ser en stor forskjell på infinity og rs4 både front og bak faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by iNthe

NoLimit, rieger infinity bakfangeren limes på originalfangeren, ikke en rs4 bakfanger, den bytter du ut hele fangeren med.. kjennetegn er luft-riller på sidene, noe du ikke får ved å lime på infinity-bakfangeren :cool:

har selv hatt begge deler, og man ser en stor forskjell på infinity og rs4 både front og bak faktisk

Jepp jeg vet. Stor forskjell på Rieger infinity og org rs4 ja.

Men er som regel rieger infinity sideskjørt og bakfanger dem setter på sammen med rs4 front. Oppbrukt for lenge siden etter min mening.

Men kan jo selvsagt være pent og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Rieger RS4 kit med M3 skjørter og det hele på en standard A4 gir meg så tupperware feeling at det er nesten til å brekke seg over...

Selvfølgelig, folk som liker dette, be my guest - men det er så mange som har det, og ser sjelden skikkelig forseggjort ut! M3 skjørter er en BMW ting, passer sjelden på noe VAG spør du meg. Dessuten er ikke bilen tøff med RS4 styling før man faktisk har med hjulbuebreddingen, ser noe stuslig ut uten.

Da er det bare å smelle på RS4 grill og S4 fangere, passer GARANTERT mye bedre.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EyeLid

Rieger RS4 kit med M3 skjørter og det hele på en standard A4 gir meg så tupperware feeling at det er nesten til å brekke seg over...

Selvfølgelig, folk som liker dette, be my guest - men det er så mange som har det, og ser sjelden skikkelig forseggjort ut! M3 skjørter er en BMW ting, passer sjelden på noe VAG spør du meg. Dessuten er ikke bilen tøff med RS4 styling før man faktisk har med hjulbuebreddingen, ser noe stuslig ut uten.

Da er det bare å smelle på RS4 grill og S4 fangere, passer GARANTERT mye bedre.

Kan ikke si meg mer enig... :)

(jeg presser på s4 fangere.. og s4 grill.. :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider