Gå til innhold

Styling av Audi a4

Ranger emnet

Scoopex86

Anbefalte innlegg

Originally posted by EyeLid

MÅ bare si det, A4en din ser bare kanon ut med S4 stylingen!

Sjekk forresten denne videoen fra nordicaudi;

http://nordicaudi.com/media/filmer/filmer/privata/030601/s4_stage3.mpeg

Takk for det! :)

And more to come.

Skal lakkes ned og få på s4 fanger så fort jeg får en bra pris på fanger. :)

Laster ned videoen nå.. :)

edit: ferdig nedlastet... og ja... nå kan du jo lure på hva slags bil jeg har lyst på... :D :D

Snerhus: Rutelim fulgte ikke med nei. Fikk tak i det hos en lokal Bilpleie sjappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by snerhus

NoLimit:

Har ikke du s4-fanger allerede da..? :)

Edit: Hva må man ut med lakkering for en sånn bakrutespoiler sånn ca? Vet du det? Og må den pusses/grunnen før den lakkes?

Joda har s4 fanger foran. Må ha bak også vet du. :)

Jeg har en snill onkel som lakker alt for meg så jeg betaler kun for lakken. Så hva andre tar for det aner jeg ikke.

Slike ting kommer noen ganger ferdig grunnet. Andre ganger ikke.

Jeg pusser og grunner alt slik jeg får jeg. Da blir det hvertfall strøkent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern gikk igang og betalte 25k for en hellakkering på 100en sammen med frontrutebytte.

og FY FAEN for en ELENDIG hellakering! Gutta glemte å lakkere småting, det er en metallflik under bakblinklyset de skulle ordne på som noe rar teip er satt på, DRÅPER på bagasjelokket fra lakkering av skjermene bak, "riper" i lakken pga for grovt sandpapir eller for tynn lakk, lakken har rent ned over bagasjelokket og "brukket av" i ene hjørnet som er mot bakruten...

Er ikke AKKURAT veldig fornøyd med de gutta der nede i Moss... Videre manglet faenmeg en innerskjerm, en mutter på bakblinklyset som da ga lekkasje i vaskehallen og to jekkefester på bilen er plutselig ikke der lenger. Skulle ønske jeg hadde en onkel også.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg blir gretten hver gang jeg kikker på det, er så misfornøyd at det ikke ligner noen ting.

Skal ta det opp med de gutta i Moss der neste gang jeg EVT har NOE SOM HELST med dem å gjøre...

merk: dette er gjort svart i tillegg, men glemte det å kommentere at baken på bilen måtte trekkes ut litt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, altså, om man velger å lakkere svart, så greit nok, man kan ikke komme å klage på ALT som er, og det blir nok ei heller et like godt resultat som om man la 40k på disken hos House of Kolor... men varen må jo kunne leveres for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, min FAR som ordnet dette... (mannen uten sans for bilstell...manglet 1.6L motorolje på femmern:()

Tro meg jeg hadde laget et helvette uten like om det var mine penger...

Men så velger jeg å se slik på det, småtingene skal de få lov til å fikse opp, og så har jeg en litt fornyet lakk inntil jeg behøver å VIRKELIG få den godlakkert om en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider