Golf IV Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hei. Bilen min har i det sisste lagd noen rare lyder... noen ganger, når jeg putter den i andre gir kommer det en slags Ule-lyd. Og det kan samtidig høres ut som om det er noe som gnisser mot noe... Først så tenkte jeg kanskje det var noe med hjulene, men siden lyden kommer når jeg har bilen i visse gir, så kan det vel ikke være det heller... Noen som har no formening om hva dette kan være, eller har opplevd det samme? ------------------------- VW Golf 4 1,6l 16V 2003 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Er dårlige girkasser på disse dessverre. Du kan prøve deg på et oljeskift, se om det kommer mye metallspon sammen med olja.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Byttet girkasse, ble kvitt alle problemene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 hold på å si slitan. hehe.. men ikke gjøre det:P grattis med ny girkasse. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg