Gå til innhold

Billige deler?

Ranger emnet

randyass

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

jeg trenger litt hjelp!

Noen som kan hjelpe meg å finne billigst mulig deler til min Audi A4 Avant 2000?

Det jeg ser etter er:

- RS4 grill

- Xenonpærer til tåkelysene

- Alu (IKKE krom) speilkapper

- RS4 baklukespoiler/takvinge

Jeg fant dennehttp://global.ebay.com/Audi_A4_B5_S4_RS4_type_MESH_FRONT_GRILL_GRILLE_-_RARE_-/400072767632/item på ebay, men syntes prisen virket for god til å være sann. Hva tror dere?

Hilsen Mats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på nettinga på den på ebay og original?

La merke til at det ikke var krom ramme rundt grillen på den på ebay.

Xenonkit om det ikke er svindyrt..?

Mulig jeg er dårlig å leite, men jeg ser ikke RS4-baklukespoiler på norskbildelesenter. Finner bare ASP=6401725[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=2000[O]amp;Varegruppe=0424"]denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje ikke anbefalt vvme da.. syntes ikke det var god nok kvalitet for min smak.. byttet iallefall ut langlysene med 70w hid heller, fikk veldig mye bedre lys :)

Hva vil du anbefale da? Stor prisforskjell? Trener ikke sykt bra lys, er bare til tåkelysene. Har originalt xenon i kjørelysene.

Noen som forresten vet hva fargetemperaturen til Audis xenonlys er? 2000 modell a4.

En annen ting: Er det mulig å bytte til RS4 gitter i frontskjørtet? Eller må jeg bytte hele frontleppa til RS4?

Endret av randyass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og flere jeg kjenner har sett fra vvme.com og har ikke hatt noen problemer med det.

Jeg kjøpte 55w 4300k til fjernlysa mine og er greit fornøyd med lysa på de, nå har jeg sort film på lyktene i tillegg.

Kjøp 35w til tåkelysa isåfall. Det nærmeste du kommer original lysa blir vel 4300k. Tror de originale er ca 4000k.

Du kan sette inn sånn RS4-look gitter ja, men pent blir det ikke. Da hadde jeg heller kjøpt Dietrich sin RS4 fanger og så kjøpt originale RS4 griller å satt inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og flere jeg kjenner har sett fra vvme.com og har ikke hatt noen problemer med det.

Jeg kjøpte 55w 4300k til fjernlysa mine og er greit fornøyd med lysa på de, nå har jeg sort film på lyktene i tillegg.

Kjøp 35w til tåkelysa isåfall. Det nærmeste du kommer original lysa blir vel 4300k. Tror de originale er ca 4000k.

Du kan sette inn sånn RS4-look gitter ja, men pent blir det ikke. Da hadde jeg heller kjøpt Dietrich sin RS4 fanger og så kjøpt originale RS4 griller å satt inn :)

Jeg tenkte å kjøpe disse til tåkelysene. Går det ann å bruke de til fjernlysene også? 4000K bare? Syntes 4300K så veldig hvit ut på det bildet de har på den linken jeg oppgav. Hadde håpet det skulle være mer lik 10000K ;)

Faen tror det blir altfor dyrt for meg, da må jeg jo lakke den osv osv.. Hvordan ser det ut å bare bytte frontfangeren og ikke resten av bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha det så hvitt som mulig så blir 4300k mest riktig. 10 000k er vel lilla? Jeg har 6000k i nær- og tåkelysa på B5en min, og det er mer blåaktig.

Jeg synes ikke det ser så bra ut å bare bytte fronten. Disse uoriginale frontene bygger mer ned enn den originale. Så når du ser fra siden vil det bli forskjell mellom bak, side og front. Ser litt halvferdig ut i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha det så hvitt som mulig så blir 4300k mest riktig. 10 000k er vel lilla? Jeg har 6000k i nær- og tåkelysa på B5en min, og det er mer blåaktig.

Jeg synes ikke det ser så bra ut å bare bytte fronten. Disse uoriginale frontene bygger mer ned enn den originale. Så når du ser fra siden vil det bli forskjell mellom bak, side og front. Ser litt halvferdig ut i mine øyne.

Ønsket egentlig å ha blå farge på lysene. Nærlysene på bilen er original xenon og ville at tåkelysene skulle være samme farge som de. Det var altså 4300K?

Enig i det, derfor jeg bare ønsket å bytte gitter. Hvorfor ser det ikke bra ut å bare bytte gitter i hele fronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket egentlig å ha blå farge på lysene. Nærlysene på bilen er original xenon og ville at tåkelysene skulle være samme farge som de. Det var altså 4300K?

Enig i det, derfor jeg bare ønsket å bytte gitter. Hvorfor ser det ikke bra ut å bare bytte gitter i hele fronten?

Mener at 4300k vil ligne mest på de originale.

Ser litt jalla ut å bare ha netting der :P Hadde heller beholdt de originale grillene. Men hvis du har sort netting på sort bil så blir det kanskje ikke så ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at 4300k vil ligne mest på de originale.

Ser litt jalla ut å bare ha netting der :P Hadde heller beholdt de originale grillene. Men hvis du har sort netting på sort bil så blir det kanskje ikke så ille..

Okay :) Da trur jeg at jeg tar de H7 pærene i enten 4300K eller 6000K. Kanskje jeg peiser på med det samme til fjernlysene også når jeg først er i gang :p

Tenkte sort netting på sort bil ja. Vet du hvor jeg kan få tak i slik netting?

Det blir da original front, men me RS4 grill og RS4 netting mellom tåkelysene og i området der. Trur det kunne fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider